• Anonym (ÖversexuellMan)

Är jag översexuell? Äcklig?

Mitt "problem" är att jag är ständigt kåt och sexuellt otillfredställd känns det som. Nu är jag dock inte en hormonstinn 18 åring längre utan en man 40+ och det är värre än någonsin tror jag . Jag har alltid haft en stark lust och gillar verkligen sex och att experimentera och utforska sex på nya sätt. Har många fantasier (de flesta har jag prövat, några återstår och många vill jag göra om).

Dock så har jag en fru som har en låg sexlust och ännu värre har inte så stor lust att pröva nya saker. Hon säger själv att hon tycker det är skönt att ha sex när det pågår men inget hon direkt går och längtar efter. Till skillnad från mig då. För henne är det snabbaste vägen till orgasm som är det viktigast, för mig är det viktigare med vägen dit, hetsa upp varandra med långa förspel (eller vad man nu skall kalla det; föredrar inte att ha sex uppdelad på förspel/samlag/efterspel utan hellre att resp fas alternerar). Inte mycket till variation är det och "avancerad sex", tja hon ser oralsex som avancerat (suger mig aldrig; dock slickar jag henne mer än gärna).

Visst har vi det skönt när vi har sex, men det ger mig intre riktigt den tillfredställning som jag önskar. Dels kanske att inte få göra de "varianter" som jag önskar men även att hennes lust alltid måst elockas och dras fram. Saknar verkligen (och det har jag haft i några anra förhållanden) en kvinna som är aktiv, tar egna iniativ i sängen och med egen stark lust.

Nu är inte avsikten att klaga över ett trist sexliv utan mer att fundera på över ifall det är en sexuell frustration som tar sig uttryck i extra kåthet.

Hittills har jag inte varit otrogen, även om min fru tidigare gett ett ok (under förutsättning att hon inte får reda  på det) att ha sex med andra (men det var under en period då vårt sexliv låg helt i träda dock). Men att jag inte varit "otrogen" har nog mindre med min höga moral (anser att min moral är rätt låg; men kanske undermedvetet är den högre än vad jag själv anser) utan snarare att det inte direkt funnits någon "lämplig kandidat". Men nu börjar jag mer och mer känna att antingen separerar jag eller får utlopp för mina luster med någon annan. Det är kanske också en sak som sätter fart på sexlusten.

Så naturligtvis onanerar jag mycket för att få utlopp för min kåthet. Det är dock ett dåligt substitut för "riktig sex". Det ger inte samma tillfredställe varken fysiskt men framförallt inte mentalt. Men lättar iaf lite på trycket.

Jag drömmer om en partner som har en sexualitet som matchar min egen. Som tänder på samma saker som jag.

Jag är rädd att min fru (och andra) skulle tycka jag är sjuk eller äcklig om hon visste hur mycket jag btvis onanerar. Jag kan vakna mitt i natten och känna mig kåt och vara tvungen att onanera för att somna om. Som exempel igår kväll så onanerade jag innan jag somnande. Sedan vaknade jag mitt i natten och gjorde det en gång till. Sen en gång på morgonen, därefter slumrade jag vidare och drog en handtralla innan jag steg upp. Fyra ggr (och med utlösning), hur friskt är det? Däremot så konsumerar jag inte så mycket porr. Min egen snuskiga fantasi är ofta bättre än vad porren kan ge .

Är jag översexuell? Äcklig (jag tar inte illa vid om ni skriver det)? Sexmissbrukare?

Någon som känner igen sig (man eller kvinna)?

• Svar på tråden Är jag översexuell? Äcklig?
  • Anonym (pullan)

onormal eller översexuell skulle ja inte säga att du är..
    de låter helt normalt men jag förstår ju att det är ett stort problem för dig att ni inte är på samma nivå..
    jag antar att du ahr pratat med henne...
    vad säger hon om en ev. älskarinna till dig? är detta något som skulle kunna vara aktuellt? med tanke på att hon gett ok till att du kan ha sex med andra så kanske detta kan vara ok oxå.
    annars har ja inte så mycke tips tyvär..

• Anonym (ÖversexuellMan)

Hon har sagt att det är ok tidigare i alla fall. Under förutsättning att hon inte får reda på det och att jag inte drar på mig någon sjukdom som jag smittar ned henne med. Men är inte helt säker på att det gä'ller fortfarande.

Men oavsett så är det inte helt enkelt att hitta en älskarinna. Har inte direkt någon i bekantskapskretsen vad jag vet. Det är inte en kvinna som endast söker den bekräftelse som hennes man inte ger henne jag vill ha. Kan det ju iof vara också, men det skall ju även vara någon som är på samma plan sexuellt.

Visst finns det diverse dejting siter av olika slag men 9 fall av 10 så är kvinnor endast intresserade av singel män. Men jag har kanske fel.

• Kärleksknop

För min del var jag inte intresserad av endast singelmän, det viktiga för mig var att det inte fanns en bedragen kvinna.
    Om hon var helt OK med arrangemanget är det ju bara en fördel om han är nöjd i sitt äktenskap, då finns ju inte risken att han vill mer än det man avtalat.

Jag hittade min älskare på ett community för personer med min typ av sexualitet, och det var väldigt lyckat. Mn måste dock vara medveten om att många inte är medlemmar för att träffa någon utan för att bara prata snusk eller för att bli bekräftade.

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • JellyBean

Bra att du inte är otogen.
    Vill du ha en annan "bok" slå igen den gammla innan du startar på en ny.
    Trevligt med en kille som inte missbrukar porr får jag säga.
    Intressant det där med att du runkar så mycket.

• Completorium

TS, du är inte onormal eller sjuk eller äcklig på nåt sätt. Men jag känna igen mig i det där att frustrationen över sexbristen gör att man onanerar ofta. När jag har levt i perioder av god tillgång på sex så kan vara utan flera dagar i sträck eftersom jag vet att det finns där, inom räckhåll.

Kärleksknop: Om jag hade velat skaffa mig en älskarinna så hade jag kunnat ljuga och påstå att min fru är med på det (vilket hon alltså inte är) men, som för TS, hon vill inte få veta nåt om det. Det är ju ett vattentätt upplägg och jag känner flera, både kvinnor och som jag lärt känna på nätet som har ett sånt upplägg. Men tydligen är det så att de flesta kvinnor, som öht kan tänka sig en affär med en upptagen man, vill kunna få bekräftat hos den äkta hustrun att det hela OK så att de, som du själv skriver, kan känna sig säkra på att det inte finns en bedragen kvinna. Men hur ska det gå att bekräfta när den "äkta" hustrun inte vill få veta nåt? Det faller på sitt eget grepp...

• jfsebastian

Jag tycker du sitter i en jäkla rävsax.

Frun verkar det inte vara något större fel på, mer än sexdriften.
    Själv är dindrift och fantasi större än någonsin.

Hur har du försökt öka hennes inspiration och intresse för hur fantastiskt spännande mer avancerad sex kan vara?

Som du säger, älskarinna kanske är lösningen, om frun inte får reda på något såklart.

Jag funkar ungefär som du. Mycket som vill förverkligas och hade tidigare inte en partner som ville det (inte i slutet av relationen iallafall). Har en ny partner nu och det är inget annat än fantastiskt att kunna bejaka sin sexuaitet såsom man vill.
    Synkad sexualitet är en dröm, osynkat en mardröm.

• Anonym

Jag är kvinna på 40+, och har det nästan likadant, man känner sig helt tom inombords. Inte roligt alls. 

• redneck girl

jobbig sits om ni är så jäkla olika i sexbiten.och ser hon på oralsex som nått avancerat så....är hon nog inte så sexuell av sig.din lösning är väl om du kan få ha ett öppet förhållande och leka av dig.men det kan ju kännas konstigt med.tja,är hon ovillig till det mesta så vet då inte jag.

• Anonym

Tja, vad oralsex beträffar kan du väl våga visa ett par trådar från familjeliv? Då kanske hon får en lite mer nyanserad bild av det. Annars är ju problemet med låg lust något helt annat, finns ju trådar om det - men några snabba knep att fixa det tror jag inte på. Men inte tusan ska du se på dej själv som konstig - du relaterar tille en med lite lust - snacka med damen på allvar, det är hur du/hon än vrider o vänder på det ett gemensamt problem så länge ni är ett par,

• Kärleksknop
    Completorium skrev 2010-07-06 08:03:10 följande:
    TS, du är inte onormal eller sjuk eller äcklig på nåt sätt. Men jag känna igen mig i det där att frustrationen över sexbristen gör att man onanerar ofta. När jag har levt i perioder av god tillgång på sex så kan vara utan flera dagar i sträck eftersom jag vet att det finns där, inom räckhåll.

Kärleksknop: Om jag hade velat skaffa mig en älskarinna så hade jag kunnat ljuga och påstå att min fru är med på det (vilket hon alltså inte är) men, som för TS, hon vill inte få veta nåt om det. Det är ju ett vattentätt upplägg och jag känner flera, både kvinnor och som jag lärt känna på nätet som har ett sånt upplägg. Men tydligen är det så att de flesta kvinnor, som öht kan tänka sig en affär med en upptagen man, vill kunna få bekräftat hos den äkta hustrun att det hela OK så att de, som du själv skriver, kan känna sig säkra på att det inte finns en bedragen kvinna. Men hur ska det gå att bekräfta när den "äkta" hustrun inte vill få veta nåt? Det faller på sitt eget grepp...
    Det är en sak att man sköter träffarna diskret och att man kanske vill välja att inte få det serverat i ansiktet när ens partner träffar en annan.
    Men att helt och hållet backa och kräva att inget kommer till ens kännedom alls är faktiskt att smita från ansvaret. Man ska självklart inte ha sex om man inte vill, men att lägga över hela sexlivet på sin partner på det sättet är verkligen inte rättvist.
    Det låter knappast som att man är tillfreds med tanken på att låta sin partner träffa en annan om man inte ens klarar av att ge sitt uttryckliga godkännande. Det är ju inte fråga om att bevittna kten, eller ens veta om när träffarna sker.
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
Svar på tråden Är jag översexuell? Äcklig?