• Kärleksknop

Jag vill aldrig mer ligga utan koppel!

Jag måste bara säga något innan jag spricker!

Min man skickade mig till min älskare häromdagen, och jag är fortfarande hög på upplevelsen! Vi har varit lite stressade och det har blivit lite si och så med sexet på sistone. Jag är undergiven och vill bli smiskad och bunden, och när det går för länge mellan gångerna mår jag helt enkelt inte bra.

Men den här gången var det helt fantastiskt! Han smiskade mig med ridspöt på precis rätt sätt så jag bara ville ha mer och meroch han höll mig ordentligt fast i kopplet när han tog mig bakifrån!

Jag vill aldrig mer ha sex utan att ha koppel, jag är så lycklig!

Jag var bara tvungen att skriva av mig

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Svar på tråden Jag vill aldrig mer ligga utan koppel!
  • Kärleksknop

Ja alltså... Min älskare skickade ett sms till min man och sade att han ville träffa mig, och min man sade åt mig att åka dit.
    Det finns inte en dag på året jag inte skulle vilja åka dit så det är liksom inget tvång

• de Robespierre
    Kärleksknop skrev 2010-07-06 01:21:43 följande:
    Ja alltså... Min älskare skickade ett sms till min man och sade att han ville träffa mig, och min man sade åt mig att åka dit.
    Det finns inte en dag på året jag inte skulle vilja åka dit så det är liksom inget tvång
    Och vad får din man ut utav det? Cuckold? Nyfiken...
  • Kärleksknop
    de Robespierre skrev 2010-07-06 01:57:16 följande:
    Och vad får din man ut utav det? Cuckold? Nyfiken...
    Han får en tillfredsställd kvinna som inte ständigt tjatar om sex och känner sig avvisad

Innan vi skaffade den Andre var det mycket gräl om sex, och jag mådde uselt. Är man undergiven är det ju ingen hit att behöva ta initiativ till sex hela tiden
    Dessutom tycker han att de kompletterar varandra bra, vilket jag håller med om. Det den ene inte gillar, det gillar den andre.
  • Anonym (Jonna)

Härligt! Länge sedan kopplet var framme här hos oss nu men jag blir sjukt sugen när jag läser ts...

• Skogsfrun

VILL OCKSÅ!!!
    Vill bli kopplad och påknullad Tungan ute

• de Robespierre
    Kärleksknop skrev 2010-07-06 02:00:59 följande:
    Han får en tillfredsställd kvinna som inte ständigt tjatar om sex och känner sig avvisad

Innan vi skaffade den Andre var det mycket gräl om sex, och jag mådde uselt. Är man undergiven är det ju ingen hit att behöva ta initiativ till sex hela tiden
    Dessutom tycker han att de kompletterar varandra bra, vilket jag håller med om. Det den ene inte gillar, det gillar den andre.
    Läste artikeln i AB. Det är bara att gratulera att det funkar för er.
  • Kärleksknop
    de Robespierre skrev 2010-07-06 11:43:48 följande:
    Läste artikeln i AB. Det är bara att gratulera att det funkar för er.
    Tack!

Jag tror att det är en kombination av att vi hela tiden aktivt diskuterar var vi befinner oss i vårt förhållande och hur vi relaterar till den Andre och att vi har hittat en man som verkligen är perfekt för oss på alla sätt.

Kärlek och respekt vinner alltid i längden!
  • de Robespierre
    Kärleksknop skrev 2010-07-06 19:32:57 följande:
    Tack!

Jag tror att det är en kombination av att vi hela tiden aktivt diskuterar var vi befinner oss i vårt förhållande och hur vi relaterar till den Andre och att vi har hittat en man som verkligen är perfekt för oss på alla sätt.

Kärlek och respekt vinner alltid i längden!
    En sak till bara. Var ni inte lite oroliga att artikeln skulle avslöja lite för mycket så att det gick att ana vilka ni var? Många människor har ju tyvärr fortfarande problem med att acceptera förhållanden som ni har.
  • Kärleksknop
    de Robespierre skrev 2010-07-06 19:52:11 följande:
    En sak till bara. Var ni inte lite oroliga att artikeln skulle avslöja lite för mycket så att det gick att ana vilka ni var? Många människor har ju tyvärr fortfarande problem med att acceptera förhållanden som ni har.
    Nja, inte egentligen. Vi är så pass vanliga och den Andre är så etablerad som en vän i vår vänskapskrets nu att jag tror att våra närmaste vänner skulle bli helt chockade om de visste att han och jag har sex med varandra.
    Vi är helt enkelt inte typen som man fördomsfullt förknippar med flersamma relationer.
  • de Robespierre
    Kärleksknop skrev 2010-07-06 20:04:42 följande:
    Nja, inte egentligen. Vi är så pass vanliga och den Andre är så etablerad som en vän i vår vänskapskrets nu att jag tror att våra närmaste vänner skulle bli helt chockade om de visste att han och jag har sex med varandra.
    Vi är helt enkelt inte typen som man fördomsfullt förknippar med flersamma relationer.
    Om din man - har han aldrig varit intresserad av att vara med på ett hörn? Eller förväntar sig att du berättar för honom vad du och den Andre gjorde senast i sängen? Det brukar annars vara en utav de vanligaste önskningarna från mannens sida där det finns en, eller fler, (tillåtna) älskare till frun med i förhållandet. Som jag tolkar ert förhållande så är det det snarare en "praktisk" lösning.
  • Kärleksknop
    de Robespierre skrev 2010-07-06 21:23:45 följande:
    Om din man - har han aldrig varit intresserad av att vara med på ett hörn? Eller förväntar sig att du berättar för honom vad du och den Andre gjorde senast i sängen? Det brukar annars vara en utav de vanligaste önskningarna från mannens sida där det finns en, eller fler, (tillåtna) älskare till frun med i förhållandet. Som jag tolkar ert förhållande så är det det snarare en "praktisk" lösning.
    Nej, jag skulle ju gärna se att de ville ha mig samtidigt någon gång, men ingen av dem har något intresse av det så jag får vara nöjd som det är
    Det har hänt att de lämnat lite "hälsningar" till varandra, min man har tex valt ut vackra underkläder åt mig för den Andres skull, jag har blivit smiskad så märkena ska synas när jag kommer hem och de flinar lite konspiratoriskt åt mig när vi umgås och min man klappar mig på min nysmiskade rumpa så jag hoppar högt

Så jo, det är mer praktiskt än det är kinky, men de trivs ju i varandras sällskap och är ganska trygga i att jag älskar dem båda men att de inte konkurrerar på något vi.
    Jag har ju min blogg där min man vill att jag skriver om mitt sexliv, men det är inte så mycket för att höra om vad jag och den Andre gör som för att veta hur jag upplever sexuella aktiviteter och hjälpa honom planera för framtida snusk.
  • Kärleksknop
    Anonym (Jonna) skrev 2010-07-06 07:23:47 följande:
    Härligt! Länge sedan kopplet var framme här hos oss nu men jag blir sjukt sugen när jag läser ts...
    Nu när det är semestertider borde det finnas en lucka för lite sådant

Du får hinta lite
  • Anonym (Jonna)

Ja, jag får nog ta och göra det... Jag har haft lite svacka som sambon nog har kännt av så han har tagit det lite lugnt med mig. Men nu börjar jag må bättre igen

• Vilda77

Va underbart för dig TS! jag skulle också vilja ha sånt sex!

• Kärleksknop
    Vilda77 skrev 2010-07-08 08:19:33 följande:
    Va underbart för dig TS! jag skulle också vilja ha sånt sex!
    Har du en partner? I så fall kanske du kan föreslå det lite försiktigt?

Jag skrev en sexnovell som jag gav honom att läsa för att testa intresset.

Är du singel finns ju problemet att leta upp någon till att börja med
  • linjes
    Kärleksknop skrev 2010-07-06 00:38:08 följande:
    Jag måste bara säga något innan jag spricker!

Min man skickade mig till min älskare häromdagen, och jag är fortfarande hög på upplevelsen! Vi har varit lite stressade och det har blivit lite si och så med sexet på sistone. Jag är undergiven och vill bli smiskad och bunden, och när det går för länge mellan gångerna mår jag helt enkelt inte bra.

Men den här gången var det helt fantastiskt! Han smiskade mig med ridspöt på precis rätt sätt så jag bara ville ha mer och meroch han höll mig ordentligt fast i kopplet när han tog mig bakifrån!

Jag vill aldrig mer ha sex utan att ha koppel, jag är så lycklig!

Jag var bara tvungen att skriva av mig
    Najz
  • Kärleksknop
    linjes skrev 2010-07-08 18:22:06 följande:
    Najz
    Visst är det
  • Vilda77
    Kärleksknop skrev 2010-07-08 16:34:11 följande:
    Har du en partner? I så fall kanske du kan föreslå det lite försiktigt?

Jag skrev en sexnovell som jag gav honom att läsa för att testa intresset.

Är du singel finns ju problemet att leta upp någon till att börja med
    Jag har en partner som är otroligt pryd så det skulle aldrig gå med honom tyvärr...
  • Kärleksknop
    Vilda77 skrev 2010-07-09 07:42:24 följande:
    Jag har en partner som är otroligt pryd så det skulle aldrig gå med honom tyvärr...
    Det var min man också när jag träffade honom.
Svar på tråden Jag vill aldrig mer ligga utan koppel!