Inlägg från: Blossi |Visa alla inlägg
  • Blossi

Pojke i klänning

För maskerad så spelar det väl ingen roll om det är en pojke eller flicka som bär den. 

Till vardags så skulle jag undra varför man låter ungen klä ut sig, kanske är en speciell dag eller något? 

Brist på information skapar spekulation
  • Blossi
    Psykologstudenten skrev 2010-07-06 12:49:11 följande:
    Du skulle på allvar anta att en FEMÅRIG pojke var homosexuell bara för att han hade en ful klänning på sig?

Sorry ser bara så roliga inlägg idag!  
  • Blossi
    Queenie70 skrev 2010-07-06 13:03:43 följande:
    Jag skulle kunna köpa en klänning åt min pojke om han hett önskade det. Men han skulle nog inte få gå ut i den innan han var gammal nog att kunna resonera omkring och förstå de reaktioner han utan tvivel kommer att möta ute i samhället. Om han var helt inne på "tjejgrejjer" etc skulle jag fundera på om han hade könsdysmorfi (heter det så?) Och i det skulle jag stötta honom så gott jag kunde.
    Min son har i perioder varit inne på tjejtrejjor. Inte är det något ovanligt alls. Han måste ju få utforska annars vet han inte vem han är. Han har i perioder varit inne på både glitter, rosa och dockor. Vi har inte ens höjt ögonbrynen för det är ju fint (sett från hans perspektiv). Däremot har han inte varit inne på klänning. 
Svar på tråden Pojke i klänning