Inlägg från: Lindreas |Visa alla inlägg
  • Lindreas

Pojke i klänning

Jag hade helt klart köpt den och låtit grabben ha den på sig när det var lämpligt. Alltså inte på förskolan eller på stranden, vilket jag inte låtit en tjej ha heller, av praktiska skäl. Jag ser det som en utklädningsplagg och känner väl inte att jag behöver lägga någon värdering i det hela.

• Lindreas
    Mara skrev 2010-07-06 14:52:36 följande:
    Och jag ser det mer som ett utklädningsplagg. Har sagt till min son att man inte kan leka med ute eftersom att den nog skulle gå sönder då. Det accepterar han. Men han vill ta med den till dagis och visa upp, och det kan jag tycka är okej.
    Det tycker jag att du ska låta honom göra! :) Jag har haft många småkillar som stolt visat upp sina klänningar som de fått låna av storasyster, eller till och med fått själva. Glädjen och stoltheten är slående!
  • Lindreas
    Mara skrev 2010-07-06 14:58:45 följande:
    OK. Den var inte så väldans dyr. Typ 149 kr på rean. Har slängt ut mer pengar än så på helt onödiga saker  förut. Och det här var ju inte helt onödigt eftersom att det gjorde min son så otroligt glad
    Jag köper gärna onödiga saker till barn (nej, inga egna, utan syskonbarn) som jag vet att de önskar sig och vill ha. Alla saker man köper till sig själv är väl inte heller alltid så nödvändiga? ;)
Svar på tråden Pojke i klänning