hur ska jag göra för att bli mamma till mitt egna barn?
Jag är så trött på min svärmor.
innan jag blev med barn var hon helt underbar, men när jag blev gravid ändrade hon sakta på sig, hon ger mig konstiga blickar som om jag vore efterbliven, lyssnar inte när jag pratar utan avbryter och pratar om något annat, går ut ur rummet eller pratar med någon annan. Sen bebisen kom känns det som om hon vill va mamma till henne, tex bebisen satt i en bekants knä och blev jätte ledsen då den bekanta sa "nu får du nog gå till mamma" kommer svärmor dit direkt och säger "jaa kom vännen min.." är vi ut på något med bebis och svärmor samtidigt så vägrar nästan svärmor släppa henne, är vi hos henne och hälsar på tar hon tom med bebisen in på toa, trotts att vi är många som gärna tar henne. hon försöker bestämma över bebisen hur jag ska göra och gör jag inte som hon vill ser man att hon blir lite sur.. hon försöker få bebisen att sova runt 6 tiden på em aldeles innan kvällsmålet så jag får det drygt att få henne att sova i tid.
Jag tål inte människan längre! har gått i terapi för att försöka acceptera henne men nej har inte lyckats än..
snälla hjälp mig, orkar inte störa mig längre..
hon får mig att inte känna mig som mamma till mitt eget barn..