Pappan lät dom pussa på henne fast hon inte ville!!! Hon blev jätteledsen!
Jag behöver alla råd och all pepping jag kan få nu! Har kommit till botten och försöker kravla mej upp hej vilt.
Så här lyder min historia...
Den 5:e maj i år lämnade min man mej och våra fyra barn (1, 2, 3 och 5 år gamla) då han 5 dagar tidigare träffat en ny tjej, som går under namnet thailändskan när vi pratar om henne, som han ville leva ihop med.
Han stack. Men kom tillbaka (som särbo) vid 2 korta tillfällen för att "försöka" igen. Men sårade mej bara mer och mer... Tills han på familjerådgivningen krossade mej och avslutade vårt kapitel för gott.
I 2 månader har jag varit själv med barnen. han försökte ta dom över en natt i hans lägenhet. men det slutade med att jag fick hämta dom på kvällen. han har inte bett en enda gång om att få träffa dom. Aldrig ringt och frågat hur dom mår eller bett att få prata med nån av dom. Han har bara kommit när jag behövt hjälp med något eller om jag ringt hit honom.
Själv har jag gråtit mej till sömns i 2 månader. Jag har kämpat mej igenom varje dag och kännt hur livslusten runnit ur mej. Jag har stått vid avgrunden men låtit bli att hoppa. Att ta hand om 4 barn på det har varit jobbigt.
Så då frågade jag om han kunde tänka sej växelvist boende. Då började han genast gasta om alla underhåll jag kommer förlora. Att han inte kommer att hjälpa mej med räkningar osv... Han vill ju tydligen inte träffa sina barn. Sen den stunden har han varit så hård emot mej. Så kylig och arg.
Så jag bestämde mej för att han inte var värd mej. Blev erbjuden en dejt. Tvekade lite men tackade ja. Träffade en ny kille idag som var helt underbar. Han fick mej att glömma allt vad make var... Inget sexuellt... Nu vill jag bara träffa honom igen!!
Saken är den bara att maken hade barnen medans jag hade dejt. Ville inte dra in dom i det. Dejten hade tagit med sina barn. Så då ringde jag maken och frågade om ifall det var okej för honom att barnen kom hem till mej och leka med dejtens barn så var de välkomna. Han tyckte inte det lät fel. Så efter en bra stund dyker barnen upp efter att ha varit i parken med pappa.
3 åringen sätter sej vid matbordet och bryter nästan ihop. Med tårfyllda ögon säger hon: "Dom ville pussa på mej. Men jag ville inte det. Men då pussade dom endå. Jag ville inte det." Sen får jag en förklaring av thailändskan, hennes 12-årige son och hans tjejkompis som var med dom i parken. Hon berättar att de ville pussa på henne men att hon inte ville. Och att pappa inte hade sagt till. När jag sedan fråga de övriga barnen så säger de samma historia. Att dom pussat en massa på alla barn utom minstingen. Men att 3-åringen inte ville. Ungen var gråt-fylld i ögonen när hon sa detta och jag blev så arg.
Ringde upp "maken" och frågade vad fan han håller på med. Att låta dom träffa henne utan att fråga mej först. Och framförallt låta dom (som är främlingar för barnen då det var första mötet) pussa på barnen hur dom ville trots att ett av dom sa ifrån. Jag ifrågasatte vilken fostran han ger sina barn när pappa står obemärkt och låter främlingar pussa hans barn när de ber dom sluta. Och han ingrep inte. Vilken syn på världen får ett barn då? Att det är okej för främlingar att göra som dom vill. för pappa säger ju inte ifrån.
Jag var rasande. Men maken förnekade allt. Han sa att dom bara fått varsinn kram och att 3-åringen själv hade sprungit in i thailändskans armar. Men det tror jag ju inte på. Litar mer på en gråtfärdig 3-åring än en make som inte gjort annat än ljugit om precis allt de senaste 2 månaderna.
Djup kärlek har förvandlats till rent hat. Jag hatar honom för att han nedvärderar, inte bara mej utan även barnen så fruktansvärt. för att han inte visar någon kärlek mot barnen. För att han inte bryr sej om dom. För att han aldrig kan se på verkligheten genom deras ögon utan bara tänker på sej själv. Jag vill inte att han ska ha vårdnaden om dom längre. jag vill ha den själv. men jag är rädd att han kommer låta det gå långt för att jag ska lyckas. Och om det tar tid är jag rädd för alla de gånger han kommer ha dom fram tills dess när thailändskan kan vara med och skrämma barnen ännu mer. Vad ska jag göra? Önskar vi kunde haft en vänskaplig kontakt. Men han vill ju bara vara arg och tjurig på mej som faktiskt försökt lösa detta så bra som möjligt. Dessutom dricker han så gott som varje dag. Jag vågar inte låta honom ha barnen för den orsaken heller. Hjälp mej! Vad ska man göra?