Från att inte känna något, till att känna allt.
Träffade min sambo för snart två år sedan. Han var då 26år, och hade väldigt dåliga erfarenheter av sex. Han ville inte ha sex, för han kände inget och det gjorde ont. Så från att ha varit 18 år, ända fram tills vi träffades, då han var 26år, hade han levt i tron att sex ska vara en pina. Han hade aldrig fått utlösning vid sex.
Jag upptäckte redan vid första gången vi skulle ha sex, att hans förhud var jätte tight. Han hade aldrig själv tänkt på det. Det gick inte ens att dra fram hela ollonet vid stånd. Alltså var det jätte tight. Vi disskuterade det under några månaders tid (hade ej sex, utan vi enades om att vänta), och han gick tillslut till läkaren. Läkaren såg direkt att hans "sträng" var alldeles för kort och tjock.
Ett par månader senare opererades han.
Nu, 8månader senare.. har vi ett underbart sexliv. Han började gråta under första samlaget efter operationen. Jag trodde att han hade ont, så jag blev lite chockad. Han förklarade att han aldrig har kännt något så skönt tidigare. Att han inte kände smärta eller obehag.
Jag själv hade aldrig under mina 25år upplevt en orgasm vid samlag. Wow! Nu vet jag hur det känns när sexlivet är perfekt. Operationen öppnade upp en helt ny värld för oss båda.
Jag valde dock att leva med honom, oavsett om sexlivet aldrig hade fungerat. Klarade av att leva utan, nu kan ingen av oss hålla fingrarna i styr.
Hihi, tänkte bara skriva om vår lilla lycka. Någon annan som funnit en partner, där sexlivet verkligen är urbra? Som tidigare kanske inte njutit till fullo, men med ny partner verkligen känner att taket snurrar och hjärnan blir till mos?
Är tydligen inte helt ovanligt heller att män har för kort/tjock sträng (frenulum), den kan leda till trubbel och ibland behöver man kapa av den kirurgiskt.