• Rakad Apa

Har du nån "hemmagjord" tatuering?

Har du nån tatuering som är gjord av en icke professionell tatuerare, av en "hobby tatuerare"? Alltså en tatuering som är gjord av nån som tatuerar för skojs skull på fritiden?

I så fall blev resultatet bra? Lägg gärna upp bilder Glad

Jag har några stycken och blev ganska nöjd.
    En av dom:

• Svar på tråden Har du nån "hemmagjord" tatuering?
  • Clobberella

Nej, när jag väl tatuerar mig så tänker jag först läääääänge på motivet, sen hittar jag den proffsigaste tatueraren i stan, väntar i evigheter på att få en tid och betalar dyra pengar. Men så blir det bra också!
    (Fast den där döskallen var rätt söt )

• Attis91

Jag har fått mina 2 gjorda hemma. Han är inte proffesionell men duktig ändå. Gjorde en på armen och en i svanken. Är mycket nöjd! :)

• Rakad Apa
    Clobberella skrev 2010-07-08 10:53:07 följande:
    Nej, när jag väl tatuerar mig så tänker jag först läääääänge på motivet, sen hittar jag den proffsigaste tatueraren i stan, väntar i evigheter på att få en tid och betalar dyra pengar. Men så blir det bra också!
    (Fast den där döskallen var rätt söt )
    Dödskallen Egon hälsar och tackar! Död
  • Chopin

Jag hade en, gjorde en hemma när jag var en vild och rebellisk 13-åring.
    Sex år senare skar en snäll plastikkirurg bort den, tack och lov. Det liknande mest en blå klump av bläck.Rynkar på näsan

• Mia386

Min pojkvän har en på armen, gjordes på fyllan och ser ut som någon har ritat med en bläckpenna på honom, har tyvärr ingen bild att visa, han ser alltid till att den är täckt. Men den är verkligen ett skräck exempel. 
    Men sedan så har en kompis till mig en jätte fin, dock får hon lite allergiska reaktioner på den ibland, vilket inte är så kul.  

• o0Misan0o

Inte jag men syrran har ett apfult hjärta på skinkan som är gjord av hennes ex. Tror dock inte hon blir så glad om jag lägger upp en bild på hennes skina här =)

• Weyoun

Jag har en som är gjort med min gamla freestylemotor och akupunkturnålar

Jag tänker inte ta bort den eller ändra den, men den är FUL!

• ElviraSofia

jag har fått min enda gjort av min bästa killkopmis som inte tatuerat så länge, den är inte perfekt gjort men jag älskar den just för att det är han som gjort den!

• MandyLane

Japp, en kompis som har en tatueringsmaskin fick göra en på min underarm. Enkelt svart motiv, ser helt okej ut på långt håll.. kollar man lite närmare så ser man att den behövs fyllas i.. och det ska han också få göra. Dock tog det lång tid innan den läkte och svullnade väldigt mycket, antar att han gick lite för djupt med nålen. Jag är absolut inte missnöjd med den.

• Myrongen

Räknas en blåsvart prick på fingret efter ett inkört grillspett fullt med kol så JA ;)

• Jessica85

Båda mina är hemmagjorda, gjorde dem nyligen och fler blir det. Han jag gör hos har inte hållit på så länge, ca 6 månader så det är väl inte 100% perfekt men den har sin charm och jag älskar dem..haha..

• Evii

Båda dessa är gjorda av min karl! Han upptäckte sin talang för tatuerandet som 35 åring och hoppas att kunna på att kunna jobba som tatuerare någon gång innan han dör :)

Svar på tråden Har du nån "hemmagjord" tatuering?