• stor grön drake

vad blir din nästa gadd/piercing?

vad ligger på planerna för din kropp?
    Berätta gärna om hur du kom fram till den tatueringen eller piercingen, eller om det bara är lösa planer ännu.

• Svar på tråden vad blir din nästa gadd/piercing?
  • stor grön drake

jag ska göra en snöflinga till, borde bli ner på halsen nu, på vänster sida, under de två tidigare.
    har inte hittat perfekta flingan ännu, men jag hinner, det blir någon gång i höst/vinter tror jag, vi har inte speciellt lång väntetid till tatuering här

• klumpfh

tror det blir svalor på fötterna eller något liknande oldschool med banderoll.

• stockholmsveckan

ska göra ett lejon eller en lejon bebis
    då vår dotter kommer födas som lejonets sjärntäcken
    ska även ha med vårt barns namn vid lejonet...

• Saaaraa

Mina barns namn. På skuldran tror jag det blir. Inom kort, har ej bokat tid än. Makens kompis är en väldigt bra tatuerare så han ska tatuera mig när jag har bestämt mig hur den ska se ut helt.

• Rakad Apa

Tatuera över mitt ex namn är prio 1, efter det är väl planen att fylla hela höger armen med tatts.

• 86TiAn82

Min nästa är två koi fiskar, och min sons namn ^^ Han är född i fiskarnas tecken :)

• Weyoun

Jag ska tatuera in Nightwish på höger underarms insida! På vänster arm, samma ställe, har jag HIM

Det är mina absoluta favoritgrupper och jag ÄLSKAR dem!!!

Fjortisvarning?... Kanske. Men jag har aldrig hört några bättre än dem och musik är mitt liv. Har alltid varit det.

• Shorona

Tre planerade. Minsta sonens namn ska in någonstans, rosetter på vardera vad och någonting på fötterna. Sen så ska ju höger ben och båda armarna byggas klart också!

• ElviraSofia

Jag ska tatuera in the cheshire cat från Alice i underlandet på benet. Efter det ska jag tatuera in en text på armen och dotterns födelsedatum och sen fortsätta bygga på på benet med Tim Burton-motiv!

Svar på tråden vad blir din nästa gadd/piercing?