• Anonym

Normal kuk

Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?

• Svar på tråden Normal kuk
  • Anonym

Tycker inte det är längden det kommer an på, utan snarare tjockleken och hur den används!

Har haft en med "hästkuk" som KK, ca 25 cm erigerad och ganska tjock. Det gjorde ONT!
    Första gången vi skulle ha sex tog det vääääldigt lång tid att överhuvudtaget få in den!

Min nuvarande man har som du, ca 15 cm erigerad, och ganska tjock. Den är precis lagom! Och han vet hur man använder den...

• Anonym
    Vitamin skrev 2012-06-07 08:14:15 följande:
    Nä, inte du kanske, men det verkar obegripligt att du skulle kunna missa att massor av män tycks tro att kvinnor påverkar hur de är skapta...
    Eller är det på något sätt värre att kvinnor har synpunkter på män?
    Hur många män säger att en kvinna som är normalbyggd är fet? Sluta med tramsjämförelser.
  • Anonym

Om jag ser till mig så kan jag inte se något mönster mellan storlek och att vara bra i sängen. Om jag ska se till de tre bästa så hade en liten, en mellan och en stor men inte gigantisk. Alla var bra i sängen fast på lite olika sätt.

Den klart sämsta i sängen hade också den minsta kuken men jag tror det hade lite med saken att göra utan snarare med att han var enormt klumpig i sängen och utanför (dumt nog hade jag sex med honom två gånger dessutom, jag borde ha sagt nej efter första men jag trodde han bara hade otur men nej)

• Anonym

Jag har haft sex med 50+ killar och har alltså stött på alla möjliga olika storlekar. Det är inte längnden som avgör om det är en bra storlek utan grovleken. Nu är jag visserligen kanska trång men jag har haft sex med en kille som hade kort och tjock kuk som nästan gjorde ont för att den var för grov, då var den under 15cm. Sen har jag haft sex med killar med 18+ cm som varit formade som nå mystiska spjut som man knappt känner alls för att dom är så smala. 15 är ok om den har en "normal" omkrets

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-08 11:54:15 följande:
    Jag har haft sex med 50+ killar och har alltså stött på alla möjliga olika storlekar. Det är inte längnden som avgör om det är en bra storlek utan grovleken. Nu är jag visserligen kanska trång men jag har haft sex med en kille som hade kort och tjock kuk som nästan gjorde ont för att den var för grov, då var den under 15cm. Sen har jag haft sex med killar med 18+ cm som varit formade som nå mystiska spjut som man knappt känner alls för att dom är så smala. 15 är ok om den har en "normal" omkrets

Att den är "ok" är inte direkt något man vill höra. Det är ungefär som att man precis når upp till något och det är ett stort nederlag. Typ 15 får väl duga om du är bra på annat, men du hade gärna fått ha 18, det hade vart perfekt. Då känns det inte speciellt trevligt att ha 15.
  • Anonym
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-09 11:21:31 följande:
    Men med en större till rymden, du kommer alltid hamna på andraplats med tanke på storleken.
    Samma för mig och alla andra under 18. 

Eliminerar man stora kukar så hamnar man på första plats efter det...
  • Anonym

Det är kukkomplexen som är otroligt avtändande, inte kuken i sig (oavsett storlek). Om en kille hade uppenbara kukkomplex skulle jag dumpa honom direkt. Livet är för kort för att slösas bort på energitjuvar.

• Anonym
    Anonym (rutger) skrev 2012-06-09 18:08:56 följande:
    Min är 13 cm och därmed normalstor. Jag är nöjd och glad med den och att jag ligger på snittet. Känner inte att jag behöver ha större.
    Bra! Skål
  • Anonym
    100kgpappa skrev 2012-06-09 13:08:07 följande:
    Ja, eller hur...Trångsinta killar som du är tack och lov på utdöende!
    Exakt,haha
    1800-talet ringde och ville ha tillbaka sin kvinnosyn.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 11:40:51 följande:

Att den är "ok" är inte direkt något man vill höra. Det är ungefär som att man precis når upp till något och det är ett stort nederlag. Typ 15 får väl duga om du är bra på annat, men du hade gärna fått ha 18, det hade vart perfekt. Då känns det inte speciellt trevligt att ha 15.

Nu var det ju inte så jag menade, det jag menade var att jag skiter i längnden, så 15 är lika ok som 25.. Är vi nere i 5 så är det inte ok lämgre. Omkretesen kan ha betydelse, men då är det viktigare vad killen gör med kuken
  • Anonym
    Daimis skrev 2012-06-09 12:18:55 följande:
    Det enda stället det möjligen är en nackedel m normal el mindre kuk är på ställen som bc. Där många vill testa på en större modell...

Men när det kommer till att hitta pojkvän tror jag inte det är många som bryr sig om vilken storlek den har... sålänge den funkar ;)      

Så om man inte har stor kuk är det bara sex med flickvän i förhållande som gäller? Som kille med normal eller mindre kuk får man finna sig i att bli utan sex så länge du inte har ett seriöst förhållande? Inte undra på att män måste luras att man är ute efter något seriöst för att få sex överhuvudtaget i så fall.

Tack för at du klargjorde att en normal eller liten kuk inte har mycket att hämta på BC m.m. 
Svar på tråden Normal kuk