• Kloverman

Normal kuk

Anonym (Kim) skrev 2012-06-07 11:30:54 följande:
    Med tur kan du få ut en extra 1-2cm med jegling, det kan dock ta åratal och det finns en viss skaderisk på blodkärl osv.
    En operation är även väldigt riskfylld och kostar skjortan, det enda den gör är att förstora din penis i slakt tillstånd, storleken kommer vara som innan vid erektion.
    Och till TS, folk säger att 15 är normalt men face it, det är litet och du kommer med största sannolikhet väljas bort mot män som är mer utrustade.
    Jag ligger själv på 16x14 och med en våt tjej så finns det ingen friktion, du kan lika gärna jucka i luften.
    Världen är orättvis och visst kan du "kompensera" som det så fint heter med tunga och fingrar men det kommer inte att hålla i längden om tjejen du är med en gång fått smaka på det stora och känslan av att bli "utfylld".
    Detta löser du genom att inte vara med ONS horor på krogen eller brudar som är allmänt billiga och har 10+ sexpartners under bältet. 
    BS
  • Kloverman
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-07 23:04:16 följande:
    Vilket av det?
    Första delen av ditt inlägg kan jag hålla med om, dock inte andra halvan.
    Antal sexpartners  och slapphet i fittan har ingenting gemensamt, punkt.
  • Kloverman
    Anonym skrev 2010-07-08 19:47:04 följande:
    Jag känner mig så liten med min "normala" kukstorlek. Den är ca 15 lång när den är erigerad. Tjejer, hur stor är penisen på er kille? Vill ni ha en större, eller duger den som den är?
    Om du slutar tänka på storleken på kuken och istället fokuserar på kvinnan, maximera njutningen för er båda, jag har något kortare kuk än dig  och jag har inga problem med att hitta kvinnor och sexet har aldrig varit ett problem.

Det finns så många trevliga brudar där ute som du kan skicka upp till molnen.

Glöm inte bort förspelet det är ju bland det bästa :)
  • Kloverman
    Anonym (Kim) skrev 2012-06-09 11:21:31 följande:
    Men med en större till rymden, du kommer alltid hamna på andraplats med tanke på storleken.
    Samma för mig och alla andra under 18. 
    So what?

Jag menar, blir du dissad för att en person tycker att du har för  "liten" kuk, tjaa då är det ju den personens problem, gå vidare..

Det enda som betyder något är att du vet att du kan tillfredställa en kvinna utan problem, och får du inte chansen att visa det så , her loss...

Sen allt detta med cm hit och dit, det finns kuddar för att få upp underlivet, vinkla bäckenet, olika ställningar för att få den "ultimata" penetrationen.

Må så vara att det kan vara lite probelmatiskt i vissa ställningar med en kortare kuk, dock är jag fullkomligt komfortabel med min, gäller bara att hitta lösningar.
Svar på tråden Normal kuk