• karet

Om man letar efter en person?

Ringde du eller mejlade du din fråga?

Jag skulle nämligen vilja hitta en person men jag vet inte mycket alls. Eller om det jag vet ens är sant.
    Vet hans systers och småbröders namn, även systerns mans namn samt deras barn.
    Föräldrarnas förnamn
    Var han bott (ort) vid två tillfällen
    Födelsedag

Tyvärr säger han sig ha hemlig identitet, men se borde väl inte gälla hans familj?

• karet

Har försökt hitta honom på många herrans vis. Bl.a. via privatdetektiv och även upplysning.se vilket jag förstått är samma som ratsit va? Fast det var för många år sen. Vet inte om han fortfarande har hemlig identitet.

Vilken mejladress skickade du till?

• karet

Han fick skyddad identitet som tioåring då han blev tagen av soc från den familj han hade och bortadopterad till den familj som han nu har (det var mycket våld och hot om våld bakom bl.a.). Hans syskon är även de adopterade (men de från utlandet).

• karet

Oj, varför jag vill ha tag i honom är en lång historia. Men för att göra den kort: vi träffades på nätet för sju år sen. Blev huvudstupa förälskade, och förblev så i i flera flera år, han klarade inte av att träffas pga ångest bl.a.

Idag skulle jag bara vilja få reda på om han ens finns, om han varit ärlig. Typ få ett avslut kan man väl kalla det.

Jag vet att han fick behålla sitt förnamn men fick nytt efternamn och nytt personnummer.

Svar på tråden Om man letar efter en person?