• Anonym (Kär)

Otrogen med mitt ex..

Jag har en mann och en dotter. Jag känner mig förjävlig.. Jag har länge haft undrande tankar om jag verkligen älskar min mann eller om jag/vi bara ihop för tryggheten. Sedan har vi ju våran älskade dotter också.. Vi bråkar en del och jag känner inget känslomässigt alls när vi har sex. Jag trodde att det var så det skulle kännas när förälskelsen var över och man har vart ihop ett tag.

Så träffade jag mitt ex härom helgen.. Vi hardeinte setts på 7 år och skulle ta en fika hos honom(Det var verkligen inget annat menat!). När han öppnade dörren kännde jag redan då att något varmt kom över mig. Vi pratade länge om minnen och allt möjligt. Jag kännde mer och mer hur jag kännde.. En storm förälskelse. Han är en väldigt charmig person och tänkte väll att det var det.
    Men så kom ju den där kyssen och det var underbart! Det var inte bara sex utan vi älskade.. Det slutade med att vi hade sex 3 gånger den kvällen!!
    Det känndes som om det bara var vi och nuet och inget annat existerade.. Jag tror att jag är kär. Jag tänker på han hela tiden.
    Han har också flickvänn..
    Jag vet att många kommer säga både det ena och det andra här. Men jag va tv ungen att få ur mig det!
    Fan.. Jag vill inte vara kär i honom. Jag vill vara kär i min man!!
    Jag vågar inte berätta för någon för då blir det ett helvete.. Ja, man är allt bra dum ibland.

• Svar på tråden Otrogen med mitt ex..
  • Nyfiken gul

tråkigt men sånt händer så du är inte ensam!

DOCK  vill jag höja ett varningens finger och säga att nej du är inte kär i ditt ex- Du är kär i det som ni en gång hade - era minnen, era gemensamma känslor för varandra. MEN du är INTE kär i den han är idag. SKilj på det!

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym (Kär)
    Nyfiken gul skrev 2010-07-09 15:25:27 följande:

tråkigt men sånt händer så du är inte ensam!

DOCK  vill jag höja ett varningens finger och säga att nej du är inte kär i ditt ex- Du är kär i det som ni en gång hade - era minnen, era gemensamma känslor för varandra. MEN du är INTE kär i den han är idag. SKilj på det!

Men det är det jag är så osäker på.. Vi pratade länge i telefonen nu härom dagen. Det var inget prat om minnen utan om allt. Vi har samma humor och vi skrattade mycket.. När vi gjorde slut för 7 år sedan så var det för vi var unga och dumma. Men jag har aldrig kunnat skratta,ha roligt eller så bra sex med min nuvarande. Men min nuvarande är en underbar person för övrigt.. Men jag anar att även min man är lite trött på våran relation. Vi har aldrig kul ihop.. Det känns bara som om vi är fastlimmade och MÅSTE vara ihop för dottern och alla runt omkring. Alla tycker ju vi är "perfekta" paret. Det skulle bli väldigt många som hade drabbats om vi gjorde slut.. Vänner och hans föräldrar som jag nästan ser som mina egna föräldrar. FY va jobbigt..!! Men jag älskar min man som person men inte den sortens kärlek. Men om vi nu skiljer oss kommer jag inte gå till mitt ex igen..
    Detta var mer en väckarklocka att min mans och mitt förhållande inte är som det ska vara..
  • Anonym (Kär)

Varför kan jag inte sluta med detta! Jag vet inte hur jag ska säga detta till min mann.. Nu va jag med mitt ex inatt igen. Underbart som vanligt och ingen av oss ville gå.. Ville bar att tiden skulle stå still. MEN ändå vill jag inte ha ett förhållande med han.. Fan va jobbigt allt är nu. Så har man en dotter med.. Det henne jag har ångest för. Känner mig förjävlig. Jag funderar på att skita i mina känslor och inte träffa honom mer.. Blir bara värre. Synd att man inte kunde bestämma vem man ska bli kär i.. vilken soppa.

Svar på tråden Otrogen med mitt ex..