Otrogen med mitt ex..
Jag har en mann och en dotter. Jag känner mig förjävlig.. Jag har länge haft undrande tankar om jag verkligen älskar min mann eller om jag/vi bara ihop för tryggheten. Sedan har vi ju våran älskade dotter också.. Vi bråkar en del och jag känner inget känslomässigt alls när vi har sex. Jag trodde att det var så det skulle kännas när förälskelsen var över och man har vart ihop ett tag.
Så träffade jag mitt ex härom helgen.. Vi hardeinte setts på 7 år och skulle ta en fika hos honom(Det var verkligen inget annat menat!). När han öppnade dörren kännde jag redan då att något varmt kom över mig. Vi pratade länge om minnen och allt möjligt. Jag kännde mer och mer hur jag kännde.. En storm förälskelse. Han är en väldigt charmig person och tänkte väll att det var det.
Men så kom ju den där kyssen och det var underbart! Det var inte bara sex utan vi älskade.. Det slutade med att vi hade sex 3 gånger den kvällen!!
Det känndes som om det bara var vi och nuet och inget annat existerade.. Jag tror att jag är kär. Jag tänker på han hela tiden.
Han har också flickvänn..
Jag vet att många kommer säga både det ena och det andra här. Men jag va tv ungen att få ur mig det!
Fan.. Jag vill inte vara kär i honom. Jag vill vara kär i min man!!
Jag vågar inte berätta för någon för då blir det ett helvete.. Ja, man är allt bra dum ibland.