• Hercule

Människor som har sex på hotellrum!

Alltså, jag tycker att det är respektlöst! Folk åker på semester för att vila upp sig, det finns barn i samma byggnad ... så finns det folk som har sex där  

Respektlöst, lika illa som blottare, tänk om den som bor i grannrummet hör eller om städerskan kommer in  

Nej, sex har man i  sitt hem! Inte bland andra människor och barn som vill slappna av. 

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Svar på tråden Människor som har sex på hotellrum!
  • Nerdygirl

Ja JAG vill då absolut inte veta av att nån har sex på samma hotell som jag bor på! USCH! Äckliga människor!!! Råkar jag höra minsta lilla ljud från något av grannrummen, brukar jag direkt banka ilsket i väggen eller taket, för att sedan marschera ned till receptionen och klaga högljutt, hjälper inte det byter jag hotell. Jag tycker att man skulle ha sexfria hotell för oss som är känsliga! Att knulla på hotellrum är höjden av smaklöshet och respektlöshet! Nån måtta får det allt vara! Sånt hör hemma i den egna sängen, i det egna sovrummet!

• Solkysst

Alltså, jag tycker att det är respektlöst! Folk åker på semester för att vila upp sig, det finns barn i samma byggnad ... så finns det folk som sitter och skiter där  

Respektlöst, lika illa som kissare, tänk om den som bor i grannrummet hör eller om städerskan kommer in  

Nej, skiter gör man i  sitt hem! Inte bland andra människor och barn som vill slappna av.

• Hercule

Precis, tänk på barnen! 

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • Nerdygirl

Kan tillägga att jag tycker det är ÄCKLIGT att ha sex utanför sovrummet! Verkar ju som om alla har sex i vardagsrummet, köket och ve och fasa - PÅ TOALETTEN!!! Tänker de inte på vänner o bekanta som kommer på besök? Jag vill inte sitta i en soffa där nån annan haft sex, även om jag inte vet om det, för det är ÄCKLIGT!!!

• StatenVåldtogMigIAnalen
    Hercule skrev 2010-07-09 18:44:51 följande:
    Precis, tänk på barnen! 
    Ja och våra barns barn, nej föresten barn skall inte ha sex
  • lokisse

ja fy fan!
    inge sex pa hotell!

Difficile est saturam non scribere
  • vampyria2

Nä fy fan, har du fakta på det du kastar ut dig tycker det låter mycket märkligt tror inte att folk är såååå puckade at de har sex på såna ställen Kräks

• Nerdygirl

Ja, stackars barn som måste stå ut med både sexande föräldrar och helt okända i grannrummen... de blir ju traumatiserade för livet!

• M C

En gång hörde jag talas om ett par som hade sex i fotändan på sängen - jag belv helt förfärad!

*bekänner en stöld från chanandler*

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • StatenVåldtogMigIAnalen
    M C skrev 2010-07-09 19:03:15 följande:
    En gång hörde jag talas om ett par som hade sex i fotändan på sängen - jag belv helt förfärad!

*bekänner en stöld från chanandler*
    Sex i ändan känner vi till, fotändan var något nytt
Svar på tråden Människor som har sex på hotellrum!