Vi spelar inte i samma "liga"
Träffat en kille som ser riktigt bra ut. Jag är bara en typisk medelmåtta medan han är i en helt annan liga.
Ändå är han intresserad av just mig ´....men jag känner mig inte tillräcklig
Vad gör man?
Träffat en kille som ser riktigt bra ut. Jag är bara en typisk medelmåtta medan han är i en helt annan liga.
Ändå är han intresserad av just mig ´....men jag känner mig inte tillräcklig
Vad gör man?
Man bättrar på sitt självförtroende och njuter fullt ut. =)
Han tycker säkert att du är den snyggaste tjejen som gått i ett par skor! Njut tjejen!!!
haha jag vet hur det är...
maken är i topp och jag medelmåtta typ...
jag har än idag svårt att tro att han vill ha mig men vi har varit tillsammans i 4år och varit gifta i 2 och har nu andra barnet på gång...
det är bara det att man själv inte ser vad de ser vilket är synd men det blir bättre med tiden faktiskt... man måste bara försöka tro på att man har det de vill ha även om man kanske inte är snyggast i världen så kanske man har precis den personlighet de vill ha eller liknande...
Jag ser ytterst sällan skitsnygga killar med skitsnygga tjejer...killar känner sig ofta hotade av för snygga tjejer och väljer istället en vanlig svenssontjej.....mkt vanligt fenomen.
Du blir säkert en bra mor till hans barn.
Bara min egna teori...
Ni har säkert rätt...men jag har aldrig direkt varit nöjd med mitt utseende och jag v e t ju att jag bara är en medelmåtta och man helst "ska" ha någon i sin egen "liga". Annars tittar folk konstigt och tänker...vad ser han i henne?
Får väldigt många komentarer på mitt utseende Folk uppfattar mej som skit snygg, vacker sexig osv
Jag själv tycker att jag är en helt vanlig tjej. Jag trivs med mitt utssende men tänker inte speciellt mycket på hur jag ser ut eller hur andra ser ut.
Jag kommer så väl i håg hur en del av mina tjej kompisar reagerade då jag träffade min man.
MEN FIA: varför tar du en snubbe som han. han ser ju ut som villken kille som helst osv osv
Otroligt korkat att en fråga en sån fråge tycker jag
Mitt svar till dom blev
Jag blev inte kär i förpakningen jag blev kär i innehållet
Det är inte skalet som är det fina
Om du säger att du är en medelmåtta så blir du det efter ett tag. Berätta för dig själv vad DU är nöjd med istället för att kritisera dig så där.
Har alltid haft snygga killar. Tycker själv jag är en normal tjej. Men det som varje gång får dom på fall är min utstrålning ( det är vad dom säjer iallafall). Vad den består av vet jag inte men jag lyckas varje gång (nästan i allafall) Brukar nocka dom flesta när jag slår på charmen. Så nej man behöver inte vara modellsnygg för att fånga dom fina grabbarna. Antagligen tycker han att du är en toppentjej för den du är.Bara njut och nedvärdera dig inte tänk att han ska vara glad som fått just dig.
Känner igen mig.
jag har just träffat en kille som jag anser är "way out of my league"
Trodde inte ens det skulle bli en andra dejt, för vad skulle en kille som han se i en tjej som mig?
Han kan ju få vem han vill.
Men vet du?
Vi har dejtat några gånger nu och hade sex för sörsta gången igår.
Jag har aldrig känt mig så sexig och så snygg som med honom.
Han fick mig att slappna av mer än någonannan tidigare gjort, han bekräftade mig hela tiden, sa hur fin jag är, hur fina mina ögon är och hur skönt det var att vara med mig.
Så även om jag tidigare kände mig otillräcklig så har hans sätt att se på mig ändrat mitt eget sätt att de på mig själv.
Med honom är jag sexig och jag skiter i om min mage är stor och om mina lår är för dallriga.
Han vill ha mig, hela mig och jag vill ha honom.
Så skit i ligor och bara njut!
Jag är UNDER medel, och ändå så har jag 3 (!!!!) stycker skitsnygga 10:or som vill vara med mig! Vet du varför?
Därför att om det är BRA killar så bryr de sig inte om utseendet, utan din personlighet och utstrålning!
var dig själv, slappna av, och njut av att vara förälskad! :)
Vet precis, ts och ni andra i samma situation.
jag är lite för runt på en del ställen och lite för mager på andra, började bli gråhårig som 19-åring (är 28 nu), har ett ganska tråkigt utseende, inga kläder snyggt osv...Jag vet att han inte tycker jag är den vackraste i hela världen, men han älskar mig, inside out.
Men jag vet ts, det går inte en enda dag utan att jag undrar vad han gör med mig. Alla hans tjejkompisar är skithäftiga unga tjejer med fantatsiska figurer. Men varje dag väljer han mig... och varje dag väljer din man dig!!