• Anonym (Jag)

Jag känner mig inte gravid.. inga symtom vecka 5.. när fick du symtom?

Idag är jag i veckan 4+4 på ett ungefär. Jag känner liksom inte av det... lite ilningar och stick i magen/livmodern, ibland molande mensvärk och förstoppad och pruttar om vartannat..

Men jag har inte ömma bröst som alla tjatar om att jag ska ha, jag mår inte speciellt illa heller, visst är jag trött ibland men det är ju ungefär 40 grader ute så det är ju alla, men jag är uppe sent på nätterna osv som vanligt... inga humörsvängningar eller så... har inga symtom, det jag har är tre positiva gravtest, inget mer...

När började DU känna att du var gravid??? Är jag konstig som inte känner av några symtom?

• Svar på tråden Jag känner mig inte gravid.. inga symtom vecka 5.. när fick du symtom?
  • Tigra79

jag är i v5+1 och jag känner inte heller något direkt... Lite molvärk i magen då och då, annars knappt något alls som inte går att skylla på det här extremt varma vädret. 

Visst blir man lite orolig :/

• Anonym (mamma)

Alla graviditeter är olika. Har varit gravid 6 ggr så jag vet.

• Teskedsmamman

Ingen av mina 7 graviditeter har varit lika...

Vissa har jag känt av innan BIM andra inte förrän i v8.

Ömma bröst har jag haft ett par gånger men sista gången nu, inte alls!

3 killar & pojke v36 - tesked.blogspot.com/ - Virkaholic
  • Nimrist

Jag hade inga symptom förutom utebliven mens och växande mage.
    Kände inte ens av bebisen förrän någon vecka innan den kom till världen

• MammaTillOliver

jag är i vecka 13 och har inte känt nånting, alla får inte symtom så var lugn du och njut att du mår bra

• Anonym (Jag)

det är ju så jobbigt när man VILL ha det svart på vitt. har så svårt att fatta att jag ÄR gravid att jag VILL må illa och ha ont i brösten och allt det där. Och vara TRÖTT! Jag vill behöva klaga på hur jäkla trött jag är ;) låter ju sjukt nu när jag skriver det ;)

• mammaspojkar10

ca v.8 kände jag första symptomen så det är helt normalt att inte känna någonting än, det är jobbigt på ett sätt att inget känna men jag lovar det kommer så småningom

• Anonym

i v 7 fick jag ALLA tänkbara symtom, som över en natt bara
    illamående(som fortfarande sitter kvar), trötthet, kissnödig, molvärk, halsbränna.
    tjoff, allt på samma dag kändes det som, det som sitter kvar idag är molvärk, illamående och kissnödighet och det har även tillkommi att jag känner äckel för vissa dofter..
    v 4 är ju fortfarande så himla tidigt.. det brukar väl dyka upp, om det nu gör det, i ca v 6.

man behöver ju inte känna av nånting o vissa, som jag får allt..

lycka till o grattis :)

• Anonym

glömde skriva, att det brukar dyka upp mellan v 6-8 :)

• danosani

Jag är nyplussad i v 4 ca. Känner ingenting. Första graviditeten kände jag inget förrän v 8-9, då en otrolig trötthet. Inte de omtalade ömmande brösten eller illamående (det kom v15)

• Anonym

Jag hade inga symptom alls under hela graviditeten förutom att magen blev större.
    Kände aldirg att hon rörde sig förrän någon vecka innan hon kom och då var det hicka.
    Var på ett x antal vul och ul för att kolla att den levde eftersom jag inte kunde känna något. Mådde aldrig dåligt eller hade ont heller.

• stjierna

Jag kände första gången av min graviditet i V 20 när jag kände en tydlig spark ;) Jag hade sett på RUL i v 18 att där VAR en bebis - men det var det enda som talade för att jag var gravid. Det syntes inget, jag kände inget osv förens efter v 20 ;)

Svar på tråden Jag känner mig inte gravid.. inga symtom vecka 5.. när fick du symtom?