Se hit alla som varit till Tunisien! Speciellt om ni bodde i Sousse och ännu bättre om ni bodde på Hotell Salem!
Hej! Vi som åker är jag och min sambo på 21 och 22år, min morbror och hans tjejkompis på 29 och 24år, min lillebror på 14år och min mamma, mormor och morfar. Det jag främst av allt skulle vilja veta är om det finns någon här som har varit till Tunisien i Sousse och bott på hotell Salem där vi ska bo eller om ni har bott på systerhotellet Royal Salem? eftersom man får nyttja båda hotellen. Om det är någon som har bott där skulle jag jätte gärna vilja veta hur det var? Hotellen? Polområdena? Hur var stranden? Allt ni vet, vill jag veta!;)
Om ungefär tre veckor ska jag och min Sambo till Tunisien i två veckor tillsammans med några släktingar. vi har haft turen att bli bjudna dit av mina morföräldrar för att fira att min morfar fyller 60 år.
Jag vill även veta om det finns några fina stränder i närheten som är värda att besöka. Jag skulle jätte gärna vilja bada på en riktig "paradis strand" om ni förstår vad jag menar? Turkost vatten och vit sandstrand m.m. men det kanske det är på hotellets strand?;) Hur är det i Sousse? Är det någon speciell sevärdhet eller plats som man bör besöka? Någon restaurang som ni kan rekommendera? och finns det några utflykter som man inte får missa när man är i Tunisien?
Så se hit alla som varit i Tunisien och berätta om era upplevelser där ifrån för att jag är jätte nyfiken!;D
MVH Mikaela