Hon är gift med sin kusin!
En granne till oss som vi lärde känna i samband med husköpet har lite problem i sin relation.
Hon har ofta varit inne hos mig o pratat av sig. Jag har länge beundrat denna kvinna som haft 6 missfall och som är otroligt stark för övrigt. Hon fick till slut två fina barn efter många års kämpande. Hon är den i deras familj som i princip gör alla hemmasysslor både hemma hos sig själv och hos sin svärmor. Hon får inte jobba för sin man (dom driver en hel del egna företag) för han vill att hon ska ta hand om barnen o huset.
Men så idag var hon så ledsen och kom över igen. Då började vi prata och jag är väl den som mest lyssnar. Då kom det fram att hon och hennes man är syskonbarn. Deras mammor är helsystrar!! Jag blev lite smått chokad måste jag säga Får man gifta sig om man är så nära släkt?!
Jag har länge undrat om hon varit kär i sin man, man har aldrig sätt dom hålla om varandra och ytterst sällan så gör dom nått ihop Jag har så många frågor till henne som jag inte ens vet om jag vågar fråga?!
Vet inte vad jag vill med denna tråd, detta kanske är normalt men för mig kom det som en blixt från klar himmel.