• Anonym

Finns de någon som bor i uppsala här? Eller kanske ska säga knivsta? Behöver eran hjälp med en liten sak

Som rubriken lyder vill vara anonym då de kan va känsligt och jag kan inte gå in på hela historien men ser jag en adress som de står till exempel ( tomtevägen 12 c) för mig är de antingen radhus eller höghus. Men nu undrar jag hur de ser ut i uppsala eller rättare sagt i knivsta. De hus eller vad de är som står på Emil Sjögrens väg nu vet jag att de finns 10, 11,12  a,b, c bland annat, men vad är de för slagt hus som står där? Är de radhus? Höghus? Eller fristående hus??

De finns en som säger att h*n bor i hus och nåt säger mig att de inte är hela saningen h*on har ljugit förr så nu vill jag bara veta vad de är för slags bostäder som står där?? Hoppas någon kan svara. Hade jag haft möjlighet att åkt och kollat själv så hade jag gjort de..

Som sagt kan inte berätta allt just nu men när jag vet mer så kan jag de.

• Svar på tråden Finns de någon som bor i uppsala här? Eller kanske ska säga knivsta? Behöver eran hjälp med en liten sak
  • Anonym

Skulle man kanske kunna få den adressen skickad här?? om det går vill säga

• Anonym

Finns de inga bilder på utsidan eller nåt, skulle va bra att ha de på svart och vit

• Anonym

kollar du på eniros kartor och satellitbild så syns det ju ganska så tydligt att det antingen är radhus eller höghus

• Anonym

Jag har kollat men man ser de inte så jätte bra tyvärr vad de är liksom.

• Anonym

enligt ratsit bor det 11 personer på den adressen varav endast 2 är gifta, resterande 9 har alla olika efternamn, så då borde det ju vara ett flerfamiljshus ifall dom som bor på adressen inte bor i ett kollektiv dvs Flört

• Anonym
    Anonym skrev 2010-07-17 01:46:56 följande:
    Finns de inga bilder på utsidan eller nåt, skulle va bra att ha de på svart och vit
    Det är tvåvåningshus, lägenheter.
  • sirisdotter
    Anonym skrev 2010-07-17 02:07:22 följande:
    Det är tvåvåningshus, lägenheter.
    Nja, enligt ovan länkad hemsida till knivstabostader.se ligger Emil Sjögrens väg 2-18  i GRANBACKEN och är trevåningshus,   Färgfoto finns på husen (med badsjön i bakgrunden).  Jag tycker det syns tydligt att det är vanliga flervåningshus.
  • Anonym
    sirisdotter skrev 2010-07-17 02:23:25 följande:
    Nja, enligt ovan länkad hemsida till knivstabostader.se ligger Emil Sjögrens väg 2-18  i GRANBACKEN och är trevåningshus,   Färgfoto finns på husen (med badsjön i bakgrunden).  Jag tycker det syns tydligt att det är vanliga flervåningshus.
    Sant. Länkar infon: www.knivstabostader.se/templates/Page.aspx
  • Anonym (vicky)

enligt google earth croome - (dålig bild iofs) är de antingen 1-2 eller 3 våningshus

Svar på tråden Finns de någon som bor i uppsala här? Eller kanske ska säga knivsta? Behöver eran hjälp med en liten sak