• Rut86

    tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

    Hej! Hittade precis den här tråden. Jag skulle gärna hänga på en fika i/ omkring helsingborg. Jag har en son som är åtta månader. Känner inte så många här i Skåne så det hade varit roligt!

    1Ett2Två3Tre: Såg att du bor i Mörarp, det gör jag oxå!
     
    Ha d!

  • Rut86
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-09-22 20:01:00 följande:
    Men vi kan ju träffas på en helg också eller senare på dagen... med eller utan barn... kom bara med förslag så får vi fixa nåt ju =)
    Ja helger funkar för mig oxå, kan alltid :) Ska vi säga en lördag, passar det för alla?
    Mainstage skrev 2010-09-22 12:51:21 följande:
    Hejsan kan vi inte göra en lista om helsingborgsträff med barn då?
    Lista Helsingborgsträff:
    Lilly86
  • Rut86

    Nej det har vi inte så nu ger jag förslag så får vi se vilka som hänger på, tar både en vardag och en helg då vissa bara kunde vardagar å vissa bara helgdagar..
    platsen e såklart bytbar och tiden också...men bättre att föreslå något så det kanske blir av =)
    Jag tar med min yngsta son, hur ni andra gör får ni själv bestämma...

    Tisdag 5/10 Fika på väla 11.00

    1Ett2Två3Tre
    nettan87. men bror på ska in på extra koll om bebisen inte har kommit redan. och lördagen, beroende på hur man mår =) hoppas på att vi har en bebis då =)

    Lördag 9/10 Fika på väla 11.00
    '
    1Ett2Två3Tre
    Mainstage
    nettan87
    EllaAnette
    Lilly86

  • Rut86
    Mainstage skrev 2010-10-01 18:53:01 följande:
    Kan vi inte skriva vilka barn som ska med tex. ålder ?
    Är de bara jag som kommer med en minsting tex.

    1Ett2Två3Tre
    Mainstage + 8 månaders
    nettan87
    EllaAnette
    Lilly86 + 9 månaders
    mammamaria1981
    Har oxå med mig en liten plutt :)
  • Rut86

    Bara för att vara säker :) Menar ni ingången där pressbyrån ligger, o nån bank?
    Jag har gått o blivit ganska förkyld men hoppas på att jag blir lite bättre så vi kan komma.

  • Rut86

    Hej på er. Jag dök aldrig upp idag som ni märkte. Vi hade en jobbig natt o sen somnade jag till på förmiddag så det var liksom inte läge. Så det kan vara ibland. Hoppas iaf att ni hade trevligt. Jag följer gärna med nästa gång! Ha det!

  • Rut86
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-10-13 14:27:48 följande:
    Hejsan

    Snodde din ide´om engagemang, *vackert udda* men gjorde om till fikan istället.. så kan man se hur många som kommer och så,.,..

    Så in å svara om ni ska vara med eller ej på fb...

    Och har ni inte fått någon inbjudan så är det för att vi inte lagt tillvarandra, så då kan ni adda mig [email protected]">[email protected]
    Hej!
    har lagt till dig på fb. är det bestämt var o när det blir?
  • Rut86

    Hej!
    Oj va mkt som händer här :) Hänger nästan inte med i svängarna :)
    Jag o sambon (och sonen 9 mån) skulle tycka det var roligt med middag! Tyvärr passar bara ett datum.

    Middag (kvällstid) hemma hos ...

    (sambo/man/fru etc samt barn är välkomna)

    29/10, fre
    vackert_udda

    30/10, lör
    vackert_udda
    Cissi7006

    12/11, fre
    vackert_udda
    Lilly86

    19/11, fre
    vackert_udda
    Cissi7006

    20/11, lör
    vackert_udda
    Cissi7006

  • Rut86

    Hej,
    Har varit borta ett tag. Det har varit mkt det senaste för mig. Kul att fler har hittat hit! Jag kan inte komma på julbaket, vi har rensat ut en massa saker som vi ska sälja på loppis den dagen. Va spänande med bebisarna, skönt att allt är bra med er!

    Jag ser oxå fram emot middagen. Vi kan i princip varje helg, men varannan är bonusdottern här, det skulle vara barntillåtet eller? Hon är sex år, någon som har barn i samma ålder som i så fall ska vara med? Det är ju roligare om det finns andra barn att leka med. Är det fortfarande Tyringe som gäller då? Om det inte skulle fungera så kom jag på att det finns en lokal här i Mörarp som man kan hyra. Har inte varit där men tror att det är bra, finns tallrikar osv på plats att låna.

    Kramar

  • Rut86

    Vill gärna oxå vara med om det är någon aktivitet..?. Är 27 år har en son född -10, bor utanför Helsingborg.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!