pojk namn som passar med Liam
Hej, vi väntar lillebror i november. Storebror heter Liam. Vi är helt låsta på pojknamn som passar ihop med Liam.
Snälla, ge oss några tips på passande namn!!!
Hej, vi väntar lillebror i november. Storebror heter Liam. Vi är helt låsta på pojknamn som passar ihop med Liam.
Snälla, ge oss några tips på passande namn!!!
hon frågade vad som passade med Liam?
Barnsligt...
men sant.
Liam & Maddox
Liam & Zack
Liam & Dexter
Liam & Zion
Liam & Evon
Tack för allas namnförslag.
Eftersom Liam är förkortning av William och är som nämts ovan, ett irlänskt namn, gör namnvalet det svårare. Vill inte ha ett "vanligt" svenskt namn på lillebror. Ska passa ihop med ett internationellt namn.
Liam & Leo tucker jag passar.
Lycka till!
liam och linus.... lilla linus...:d
Mina barn heter Liam och Theo
får alltid frågan om Liam och Theo är förkortning av William och Theodor.. vilket det inte är.
Vi satt igår kväll och pratade namn till lillebror. Vi var lite inne på namnet Leon. Jag frågade Liam om han tycker lillebror ska heta Leon svarade han; Åh mamma, vilket fint namn. Det är så fint så jag nästan börjar gråta...
- Min underbara Liam! Är han inte bäst?
Det lutar åt namnet Leon. Kan inte gå emot storebrors spontana ord!
Leon är jättefint, men bered dig på att folk kommer att föväxla deras namn, även om du själv tycker att de låter väldigt olika. De är lika långa och har liknande fonetik, liknande ljudbild alltså (iaf om man uttalar dem på engelska). Inte för att jag har några bättre förslag. Vi lutar åt Damon om det blir en pojke (med amerikanskt uttal eftersom min sambo är amerikan), men är rädda att det är för likt Demon .
Några andra som har synpunkt på ovan inslag
Vi väntar en liten i November & ifall det är en poke så blir det Liam. Storebror heter Viggo.
Även Leo e fint.
Våra pojkar heter Liam och Milo
Våra pojkar heter Liam och Milo
Liam & Colin!
Om vi får en liten pojke i Septemer vill vi att han ska heta Elian!
Eller kanske Elion... passar till Liam.
Liam & Ellion
Liam & Elian