• Armani

Vilken Bugaboo ska man välja? Vad är det för skillnad på alla?

Har en liten kille på 2½ månad som vi så småningom då det är dax för sittvagn har tänkt skaffa en Bugaboo till, frågan är nu bara vilken modell man ska välja? Vad är det för skillnad på alla? Dom jag kikat på är Frog, Gecko och Cameleon... Finns det fler oxå förruton Bee?

Misstänker att det kommer att bli en lång och reslig kille det här, vad tror ni som kan dom här vagnarna, är sittdelen rymlig för långa barn?

★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Svar på tråden Vilken Bugaboo ska man välja? Vad är det för skillnad på alla?
  • Armani

Puffar

• bohusbebis

Kika in i bugaboo-tråden, där finns det nog nån vet... (har själv en Bee+ till vår 2-åring, vår första bugga, så jag har tyvärr inte mycket att tillföra)

• bohusbebis

Kan ju tillägga att om ni har användning för en sulky m små hjul så är Bee+ verkligen att rekomendera. Den senaste plusmodellen är justerbar i ryggen vilket förlänger användningstiden. Dessutom är Bee+ mycket snyggare! Den går väl att ha från liten plutt till ca 4-5 år tror jag (klarar även vår 5 åring då och då).

• Armani
    bohusbebis skrev 2010-07-19 12:04:23 följande:
    Kan ju tillägga att om ni har användning för en sulky m små hjul så är Bee+ verkligen att rekomendera. Den senaste plusmodellen är justerbar i ryggen vilket förlänger användningstiden. Dessutom är Bee+ mycket snyggare! Den går väl att ha från liten plutt till ca 4-5 år tror jag (klarar även vår 5 åring då och då).
    Fast den är ju verkligen inte snygg Tur att smaken är som baken Tack för tipset iaf, ska kolla in tråden om jag hittar den
Svar på tråden Vilken Bugaboo ska man välja? Vad är det för skillnad på alla?