Inlägg från: Skogsflickan |Visa alla inlägg
  • Skogsflickan

Lidls blöjor toujours=skit!!!

Åh vad förbannad man blir. Jag kommer aldrig mer kolla vad vissa grejer får för betyg längre!

Efter att ha läst på nätet att lidls blöjor minsann hade fått högt poäng för mjukhet/smidighet bla,bla,bla, så köpte jag ett litet paket tack o lov! Vad jag vart/är missnöjd med?

1. dom är setnhårda (hårdare o styvare blöjor får man leta efter eller jo huggies är lika hårda o skit de med).

2. Dom skulle vara torra (hålla huden torr) nja efter knappt en timme så är blöjan dyngsur o den blir som en hård jäkla boll fram.

3. det stog flexible waist (härmar pampers): yeah right!

4. vilken mjukhet som sagt??Dom är hårda o hemska! Jag köpte up&go varianten i lite större storlek till sonen men det verkar att toujours blöjor görs endast för anorektiker...

Nej aldrig mer! Hellre kvalite såsom pampers än kvantitet

• Svar på tråden Lidls blöjor toujours=skit!!!
  • Skogsflickan
    MammaHela skrev 2010-07-19 00:25:01 följande:
    Jag älskar de blöjorna på min dotter. De sitter skitbra, de är mjuka och sköna och de suger upp hennes kiss kanonbra.

Plus att de är ett av få blöjor som hon faktiskt tål, i stort sett alla andra blöjor får hon stora brännsår av. Libero blöjorna är värst, efter 15 min har hon brännsår stora som enkronor. Skulle de sitta på längre än så, upp till en timme så har hon stora sår över hela blöjområdet =(
    ja min blev jätteröd efter en liiiten kissning av dessa...
  • Skogsflickan
    pluvdo skrev 2010-07-19 00:20:34 följande:
    Jag testade toujours och jag tyckte de var helt okej. Dock inte up and go, utan en sort för mindre bebisar.
    Ja jag skulle ha vanliga jag med, men det var så varmt o trångt inne på den lidl butiken o massa folk så jag kollade bara vikten o tog en storlek större...Kanske är up&go hårdare?
  • Skogsflickan

som ngn annan skrev i en tråd så känns dom som om man stoppat 120 tvättlappar mellan benen...Så kändes deras up&go i allafall

Svar på tråden Lidls blöjor toujours=skit!!!