Anonym (Stepmom) skrev 2010-07-19 14:38:01 följande:
Vi valde olika dagis eftersom barnen redan gick på dagis nära sin mamma, på andra sidan stan, typ. Dessutom ville jag verkligen ha min dotter på ett Ur- och Skur- dagis, vilket dom andra barnen inte gick på. Jag tycker inte att jag ska gå och leta kläder till hans barn på hans bekostnad. om han vill att hans ungar ska ha andra kläder än dom han väljer, så får väl han ge sig ut själv. Jag är inte hans personal shopper. Jag har föreslagit att han ska ge pengarna till barnens mamma och så kan hon shoppa åt dom då, eller farmor, men tydligen så kan farmor inte gå på stan för hon har onti ryggen, och kna inte internet. Och mamman vill han inte ge pengarna till för då kommer hon bara att spela bort dom. Förresten är det inget fel på H&M på det sättet. Jag är ju noga när jag tar fram kläder åt dom andra från garderoben också, och matchar. Men personligen hade jag inte valt dom kläderna.
men vadå på HANS bekostnad
how about: du gör barnen glada?
Ja menar, de måste ju trots allt stå ut med
dig en hel vecka åt gången... poor children
Hur kan man ens vara så egoistisk.
Se det som en kul grej, du blir med din sambo ut när du shoppar kläder till ER dotter.. åsså kan du visa vad han kan shoppa till SINA döttrar.
Kanske känns det bättre om han betalar dig för att göra det, om du nu inte kan göra nåt sånt för att det är KUL att shoppa...
Barnen måste verkligen känna sig älskade i ert hem
Ja, jag är ironisk om det inte framgick...