• Medveten

Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...

TS låter lite som styvmorsan i Askungen ... hela situationen med att hennes barn får det bästa medans partnerns unge får bajs då det inte är hennes barn.

Förlåt TS men jag vet inte vem som är den största muppen..du eller din man.
    Hur kan man som far acceptera att kvinnan inprincip säger rakt upp i ansiktet att hon minnsan inte tänker vara kärleksfull mot barnen för att det inte är "hennes ansvar"? För vad jag läst i dina svar så är det så du representerar dig själv. Det handlar inte om några jävla märkeskläder (som du däremot verkar gilla att skryta om), det handlar om att du helt enkelt är en kall, egoistisk och omogen person.

"Ja tänk så hemsk jag är, som inte handlar till min sambos barn när han gör det själv. Buhu, stackars dom, jag och min sambo väljer inte samma saker till barnen, buuu..."

Kolla bara inte de citatet...du måste vara stolt alltså.

Jag tycker sjukt synd om barnen alltså. Va fan spelar det för roll om du inte tryckt ut dessa barn själv?? man kan väl älska de barn ialla fall? Kärlek brukar komma naturligt, något med dig verkar ha gått snett då du bestämt dig iförväg att du inte ens tänker försöka!

När jag var 12 berättade jag för min farmor att jag tänker adoptera när jag blir vuxen. Hon svarade "de barnet tänker jag aldrig älska!"

Vet du vad jag sa till henne? "Det är lungt, du är död tills dess". Så mycket bryr jag mig om den attityden hos såna människor.

För även då kunde jag inte fatta att någon kunde ha såna tankar om barn. Barn behöver kärlek, barn behöver trygghet! INTE särbehandlas och känna sig mindre älskade!

Du kanske kommer tycka att jag går hårt på dig men det du gör mot dessa barn är 100x värre!
    En människa kommer bara uppleva sin barndom en gång, låt dom få ha fina minnen med dig för fan!

Svar på tråden Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...