Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...
Undrar också varför "alla" hackar på ts.
Hon kanske valde en man med barn, men han valde en kvinna utan barn och jag gissar att hon redan från början var på det klara med att hon inte tänkte bli nån ny "mamma". Och jag gissar att han även visste från början att ts var mode-intresserad/medveten. Det här med att hon är mer intresserad av att handla till sin bio kan ju inte ha varit nåt som kom upp samma dag som dottern föddes... Ts får skit för att hon inte "nattar" när hon valt en man med barn som ska nattas, men mannen har fortfarande valt en kvinna som inte är intresserad av att natta. Varför är det då ts som är den största egoisten??
Hon ser till att barnen har kläder på kroppen, mat på bordet, och hon verkar inte vara otrevlig mot dem på något sätt, så vad är problemet?? Ts bonusbarn har pappa, mamma, farmor och säkert ännu fler som ska se till att hon känner sig älskad och som en familjemedlem. Ts får skit för att barnen kommer känna sig orättvist behandlade när hon inte köper kläder till dem, men hur känner de då när deras MAMMA och PAPPA inte bryr sig om nåt nämnvärt vad de har på sig??
Och som flera säger, varför ska hon lägga sina pengar på hans barn?? Nu verkar ju inte pengar vara något problem just här, men säg att jag har pengar och min bonus' mamma inte har det, ska inte min son få något tv-spel eller någon moped då för att jag inte köper en till bonusen också??
Näe jag tycker det gnälls för mycket på styvmödrar i största allmänhet, vart är biopappans ansvar???