• Glassplitter

Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...

vad tycker barnen?? ser dom någon skillnad eller är det bara deras mamma som gör det? För om inte barnen bryr sig , varför ska då de vuxna försvåra allt? Om nu barnen skulle bry sig så får väl pappan se till att dom får andra kläder? Då kanske du kunde följa med och vara smakråd?

• Glassplitter

Det måste vara väldigt förvirrande för din sambo....han lever ju två liv?! Ensamstående pappa och ett samboförhållande med barn......

• Glassplitter
    Anonym (Stepmom) skrev 2010-07-22 15:39:28 följande:
    Men jag antar att den anledningen inte är att ni inte tycker att ert barn som har assistent inte är ert ansvar? Har mna ett funktionshindrat barn oh har assistent till denna, är ju det en helt annan sak.

Jag tycker det är toppen för er att ni har hittat ettt sätt att leva ihop som passar er, liksom vi har ett sätt som passar oss.
    passar det alla eller kanske bara dig??!
  • Glassplitter
    Anonym (Stepmom) skrev 2010-07-22 15:44:48 följande:
    Det passar alla utom biomamma och farmor.
    jaha okey.....för mig låter det väldigt konstigt att leva som ni gör , som två olika familjer under ett och samma tak....men om det funkar och alla är glada, okey!! Vad biomamma och farmor tycker är inte intressant tycker jag bara inte det går ut över barnen.........men om din fråga från början var att du inte ville lägga ut pengar på kläder till barnen så tror jag nog att du verkar vara tillräckligt tuff för att inte behöva något råd!!
  • Glassplitter
    Esther M skrev 2010-07-22 16:12:59 följande:
    Och egoism måste alltid vara dåligt därför att?
    därför att det går ut över barn...!
  • Glassplitter
    Esther M skrev 2010-07-22 16:16:19 följande:
    Dito.

Det finns väl inga krav på hur man ska behandla andras barn.  Lagstftningen säger mer om hur man ska ta hand om sina egna. vilket ts man gör.
    du kanske inte tycker om barn?
Svar på tråden Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...