• ebbiesmamma

Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...

Nova star o Molo märkeskläder Asg. Burberry är tex märkes

• ebbiesmamma
    Anonym (Stepmom) skrev 2010-07-22 15:57:31 följande:
    Tur att du är perfekt då. Jag tycker det är hemskt omoget och ovuxet av DIG att sitta här på internet och säga att jag inte är en bra person, när du vet little to nothing om mig. Översittarfasoner tycker jag.
    Det är lätt att tolka folk.Du låter därmot som om du tror att du ärnåt. Skryta om låtsasmärkskläder LOL
  • ebbiesmamma

Jag hade behandlat barnen precis lika om jag hade haft styvbarn. Jag har respekt för att de är en del av familjen.
    Tycker allt annat är j'vligt fult och omoget

• ebbiesmamma
    Anonym skrev 2010-07-22 16:09:08 följande:
    Du är för fan med inte klok kvinna.
    Förstår att du är anonym. Du skäms nog för ditt sätt att behandla andras barn!
    Dim sambo borde dumpa dig i soptunnan!
    Hur kan man ens acceptera och leva ihop med en sån
  • ebbiesmamma
    DinMamma skrev 2010-07-22 16:15:22 följande:
    Leka förälder?Vart får du allt ifrån?
    Men du är en vuxen kvinna!Och bör agera därefter!
    Min bonusdotter har en mamma, en toppenmamma!Jag är inte hennes mamma-jag är hennes bonusmamma.Den kvinna som finns där när inte mamma är tillgänglig/i närheten.Den kvinnan, som efter hennes mor, vägleder henne.

Det några få av er har berättat om, hur ni tar avstånd ifrån era mäns barn-det är skamligt av en vuxen männsika, enligt min åsikt.Och en riktigt man skulle inte acceptera det.Älska och vårda ALLT som berör eran man istället, och var inte så själviska.Det är som sagt barn vi pratar om,

Usch.
    Bra inlägg
Svar på tråden Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...