Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...
Jag köper inte nya garderober till mina bonusar däremot kan jag välja när jag har lust att köpa nåt plagg till barnen för att jag själv vill men det e ju faktiskt inte min plikt utan mitt val.
Att försörja sina barn ligger ju faktiskt på den biologiska föräldern o inte bonusföräldern för jag har valt att leva med pappan inte erbjudit mig att försörja hans barn dom har han ju faktiskt skaffat med nån annan som faktiskt e skyldig att försörja dem.
Det betyder inte att jag inte bryr mig om dem men deras ekonomiska ansvar ligger inte hos mig.
Jag accepterar o respekterar mina bonusar men dom har en mamma o en pappa som ska ta hand om dem o jag behöver bara va en extra ansvarsfull vuxen i deras liv.
Jag menar ska mina bonusar ha tre vuxna som köper grejer till dom o min bio bara ha två?För mna bonusars mamma lär ju inte köpa nåt åt mitt barn.
Jag tror mina bonusar får tillräckligt av sina föräldrar, jag menar mina bonusars mamma skulle ju inte ta av dom pengarna hon kan lägga på sina barn för att handla åt mitt när hon istället skulle kunna unna sina barn lite mer istället.
Mina bonusar lider ju inte för det dom har ju två föräldrar som betalar för dom o det har mitt barn oxå så det e väl väldigt rättvist sen får ju varje förälder bestämma vad man vill köpa till sitt barn.