Vill inte lägga mina pengar på kläder till hans barn...
Jag anser att när man lever i en sådan familj så måste de finnas viss skillnad. Jag har vuxit upp som de gemensamma barnet. Och har aldrig fått känna att jag är speciell. Mina syskon hade sin pappa. Men jag var tvungen att dela på min pappa. Det hade varit nog med att bara få en dag eller en timme i veckan tillsammans med någon av mina föräldrar. Mina syskon får saker av sin pappa men jag får aldrig något extra av mina föräldrar eftersom de blir orättvist mot mina syskon. De blir liksom inte orättvist mot mig när de får av sin pappa.
Min syster levde ihop med en kille som var arbetslös och hade 2 barn. Min syster hade 2 barn oxå. MIn syster jobbade och försörjde dem. Med andra ord fick min syster försörja 3 personer utöver sig själv och sina barn. Är de inte då mer rättvist att hennes barn får något extra. För min systers barn tvingas leva på gränsen pga att hennes sk sambo inte jobbar eller vill dra sitt strå till stacken.
Ren och skär rättvisa finna inte och hamnar jag i den situationen så kommer mitt barn att gå först, tills den dagen då jag känner de känslor som krävs för att behandla dem så som mina egna.