När "kände" ni om det var en pojke eller flicka?
När kände ni på er vilket kön det var och om ni redan har fött, hade ni rätt?
När kände ni på er vilket kön det var och om ni redan har fött, hade ni rätt?
Stjäl flickorna mammas skönhet???
Snacka om att vi tjejer får dras med fördomar och utseendefixering redan från början.
(Lite OT, men jag blev bara så paff...)
Visste redan innan jag blev gravid att det skull bli en pojke och när bm frågade mig precis när han kommit ut om jag ville veta könet så sa jag bara; det är en kille, det har jag vetat/känt på mig hela tiden.
Hon blev rätt chockad och tyckte det var jättehäftigt att jag var sååå säker.
jag va typ 800% sker på att de va en tjej, de flesta i omgivningen me... hon skulle va blond o inte ha nåt hår alls, detta va jag säker på...
snacka om att jag blev chickad när en pojke me massa mörkt hår tittade ut!! men han e lika älskad för de vår lille nemo
Jag har haft fel på mina två första.Men det dumma e att man lyssnar på skock o andras kommentarer.man litar inte på sig själv..E nästan säker på flicka denna gången.Har en av varje o detta känns som en flicka till..
Jag har trott med båda graviditeter att jag väntat flickor och fått pojkar =))) Men i första graviditeten så pratade jag med magen och en gång frågade jag:- är du en pojke eller en flicka? och så sparkade han när jag sa pojke! Hihi...roligt minne! Jag har alltid trott att jas skulle få flickor och haft en önskan till det också men nu inser jag att jag är en riktig pojkmamma fast jag aldrig trott det tidigare =)
Jag var hela tiden BOMBSÄKER på att det skulle titta ut en liten pojke med massa mörkt hår... och JAPP så blev det!
Alla 3 gånger - nu väntar jag fjärde och tror även denna är en lite kille....
Jag har pojke-flicka-flicka. När jag väntade dom så var jag dock HELT säker på att det var flicka-pojke-pojke ... Så kan det gå. Deras pappa gissade dock rätt alla gångerna.
Jag har varit säker på en kille ända sedan föra jag testade. En känsla liksom. På UL:et såg vi också att det var en kille.
jag tror det är en pojke men drömmer om flickor.... shemale? ahhahaha
Andra delen av graviditeten så var det bara en tjej som låg därinnen lixom, eller visst kunde det vara en pojke men. Månge trodde en tjej med och visst fick vi rätt:)!
*puffiluff*
Jag hade helt ärligt inte den blekaste aning och inte en enda gissning under hela graviditeten. Vet att jag under slutet av förlossningen tänkte tanken att jag undrade vad det var som alldeles strax skulle komma... Ut kom en liten flicka, precis som hennes pappa sagt precis hela tiden. Lite roligt med tanke på att alla andra i vår omgivning var tvärsäkra på att det var en pojke...
När läkaren hade blått tyg på sina stolar
det känns inte, det syns när barnet e ute
runt vecka 20 så var jag säker på att det var en pojke, sedan tänkte jag på min lille son varje gång jag smekte magen. till sist skrämde jag mig själv när jag var så säker så de sista veckorna före han föddes försökte jag tänka på att det kunde vara en flicka i magen (men det gick inte så bra) och visst var det en liten pojk i magen
jag hade en kænlsa redan från starten att mitt barn va en tjej..fick reda på vid ultra ljudet i vecka 18 att det va en tjej. tyværr så blev min lilla veronica en av guds ængla barn.. nu ær jag gravid igen och kænslan sæger att det ær tvillingar
Trodde under hela min graviditet att det var en pojke men det kom ut en flicka!