• Anonym (Extra Kåt)

Extra kåt dagarna innan mens.

Hej!
    En undran.
    Jag blir nästan alltid väldigt kåt dagarna innan mens och undrar vad det beror på och om det finns fler som upplever samma sak??
    Det känns helt ologiskt rent fortplantingsmässigt, att bli så tänd och sexfixerad dagarna innan mens.

• Svar på tråden Extra kåt dagarna innan mens.
  • Anonym
    Anonym (Extra Kåt) skrev 2010-07-20 00:39:27 följande:
    Hej!
    Jag blir nästan alltid väldigt kåt dagarna innan mens och undrar vad det beror på och om det finns fler som upplever samma sak??
    Det känns helt ologiskt rent fortplantingsmässigt, att bli så tänd och sexfixerad dagarna innan mens.
    senast idag tänkte jag på det. Jag är gift men känner att jag går och flirtar på ica till och med.
  • Anonym (Z)

Jag har något vagt minne av att det, innan jag började med p-piller som i stort sett har jämnat ut min sexlust över månaden.

• Pentra

TS, jag känner absolut igen mig. Jag är kåt i stort sett jämt, men dagarna innan mens blir jag alltid tokkåt. Kanske för att jag medvetet och undermedvetet vet om att nu blir det absolut inget sex på några dagar (gillar inte att ha sex under blödning...) så därför måste jag ha sex nuuu.
    Inget vetenskapligt bakom, bara min egen teori...

/Pentra

• Anonym

Mer eller mindre för det mesta, men under äggl. o några dagar innan mens, helt galet k-tTungan ute.

• Marzenie o dziecko

Blir också extra kåt innan mens...börjar sminka mig extra eller klä sig lite finare än vanligt, hitta på nån ny frisyr...allt för att få till det! :D som om man inte hade fått det ändå..man blir lite knasig.

• Clobberella

Likadant här, fullkomligt ologiskt ur biologisk synpunkt, men mannen älskar det

• Anonym (Förklaring?)

Man samlar på sig mer vätska före mens och underlivet svullnar, brukar vara en förklaring.
    Och Pentra, om du inte gillar mixen sperma/blod. Skaffa ett pessar och ha under mens.
    Och Anonym(Z) skaffa ett pessar, lägg av med p-pillrena och få tillbaks den starka lusten vid ägglossning och ev före mens.

• Anonym (Z)
    Anonym (Förklaring?) skrev 2010-07-20 10:42:55 följande:
    Och Anonym(Z) skaffa ett pessar, lägg av med p-pillrena och få tillbaks den starka lusten vid ägglossning och ev före mens.
    Men detta skulle då innebära att jag vissa dagar har lägre sexlust än vad jag har nu. Jag känner att p-piller funkar bra för mig, eftersom istället för att ha veckor då jag är fullständigt ointresserad och sedan veckor där 3 gånger om dagen inte räcker, så vill jag hellre ha en jämn sexlust där jag i stort sett hela tiden vill en gång om dagen.
  • Anonym (Förklaring?)

Ja, vi är ju alla olika. I allmänhet får man ju lägre sexlust totalt när man äter p-piller.

Svar på tråden Extra kåt dagarna innan mens.