Darin - homosexuell?
Hej alla kvällspigga FL:are!
Är det nån som läst på nätet att Darin kommit ut som homosexuell- och som skulle kunna ge mig länken?
Tack på förhand!!
Hej alla kvällspigga FL:are!
Är det nån som läst på nätet att Darin kommit ut som homosexuell- och som skulle kunna ge mig länken?
Tack på förhand!!
Är han? ja det förvånar mej inte.såg en bild på han där han hade långa naglar.
Jag vet inte om han är det, en kompis påstod att han läst det på nätet och nu försöker jag hitta det..
Men jag och min bonusdotter har diskuterat detta tidigare och jag skulle sååå gärna ha en artikel att uppvisa till helgen när hon kommer till oss..
Förvånar mig inte ett dugg vill också ha länk...
nettan: har du inte lärt dig att man inte ska tro på allt som står på internet? :)
marcink - jag tror inte på det - nöjet är ju att såga artiklarna och skapa egna hypoteser..
Jag ser inga som helst tecken på att han skulle vara det, så jag skulle bli rätt förvånad. Å andra sidan får jag alltid reda på chockerande saker, så jag kanske inte kommer bli så förvånad ändå.
Förövrigt har jag en i släkten som är bög.han är 19 år...å han ja...han är typiskt tjejig. noppar brynen ...hjälte sin kompis med hennes lösnaglar...
men en kille ska inte ha tjejnaglar å såna hade Darin på bilden. jag lovar. de kan väl interedigera naglarna i en tjejtidning....
alla ser ju det
nämen se där! kul för honom
Darins sexuella läggning är egentligen inte av så stort intresse, men eftersom jag o min bonus startat en argumentation kring detta skulle det vara skoj att fortsätta den..
skulle inte förvåna mig alls, om han går ut med en sån sak. ett spel för gallerierna. tror var & varannan är homosexuell idag för att få fart på sin kärriar
en innagrej.
Buffel & båg säger jag.