• Brodsmulan

Dubbelnamn till flicka?

Hallå..

Nå'n som har förslag på lite ovanligare namn, alltså dubbel-namn till flickor? Skulle gärna vilja ha Stina som ett av namnen men vi är helt öppna för förslag, är det enda vi enats om hittills, blir det en tös ska hon ha ett dubbelnamn.
    Även pojknamn mottages

• Svar på tråden Dubbelnamn till flicka?
  • Monsa

Vad sägs om mitt namn, Mona Lisa, nä alla tycker inte om det men jag har aldrig tyckt illa om det, det har alltid varit ett speciellt namn, Stina-Maria kanske, Anna-Stina, Ida-Stina, jag kanske är för fantasilös?

• Cammo

Anna-Stina ;) Det e ju jättegulligt!

• Tisan

Om vi får en dotter blir det Stina i andranamn. Min mormor heter Anna-Stina och sambons mamma heter Stina!!

Jag tycker Anna-Stina är jättegulligt, men även Maja-Stina och Kajsa-Stina...

• Snuppan

Anna-mia, Anna-Maria, ann-sofie, ann-charlotte, ann-kristine, britt-mari, britt-inger, anna,lena, ros-marie, marie-louise,anna-stina, ann-katrin....
    Nä...Listan kan bli lång...Men här har du lite hjälp.

• Brodsmulan

wow vad massa snabba svar
    Jo, vi kollade ett släkt träd på hans sida och just Stina var ett nam som förekom mycket och gör även så på min sida.
    Bl.a. Anna-Stina, Stina-Lisa, Kajsa-Stina och Maja-Stina var väldans många gånger.. så har jag en liten tremänning som heter Sara-Stina..
    Ida-Stina och Eva-Stina var mysiga Eva-Stina gillade jag.. min mamma hette och jag heter i andra namn, just Eva *s*

• 000104

TuvaLisa vet jag en liten flicka som heter:)

Svar på tråden Dubbelnamn till flicka?