• Bamboocha

rmc linköping - ivf

Jag fick komma direkt från Kalmar landsting, ingen kö o under 25

• Bamboocha

I dag har jag äntligen sprutstart med gonal f- någon  mera som ska börja i kväll??
    Hur mycket ska ni ta? jag fick 900 o ska ta 112,5

• Bamboocha

Någon som vet varför man får olika dosor av gonal f- jag fick nu 112,5?
    Sprutorna känns knapt ytterst liten nål!!

• Bamboocha

Nu måste jag spruta mer Gonal -5 150 enheter i ställe för 115 någon som vet varför?
    Hoppas fredag att de säger jag fr komma måndag för ÄP eller hur långt fram plandera de har sprutat i en vecka nu. orkar inte detta mera. RMC glömde säga tll om mitt ultraljud som jag höll på missa

• Bamboocha

De sa att det mina äggblåsor inte var tillräckligt stora men de ökade då bara från 115 till 150. Sen får vi se. Jobbigt o ta det? tar på magen hela tiden men blivit blåmörke där nu? Tar ni på samma ställe  magen eller varierar ni? Jag tar endast mage fast oilka ställen

• Bamboocha

Mumlan74: Ok tack för ditt tips, men kan man inte ta sprutan på låret eller körde du bara magen? Man skulle väl ta 90 grader. Jag hoppas verkligen dosen räcker. RMCC glömde tala om att jag skulle ha UL i dag så fick ringa o kolla o fick som tur va en tid en timme senare. Tycker sprutorna är jobbigare är spray. Spray mådde jag bättre

• Bamboocha

Mumlan74: Ja men de sa att de hade sagt de jag sa nej., Hur skulle jag glömma det  när jag vet hur viktigt behandligen är. Men körde du endast gonal 900 eller fick du köra de andra sprutorna med? Jag kör Gonal 900 det är väl rätt? O varför får man de andra då för? Hur var ÄP för dig? Gör det ont? Helt ärligt nu? Kram!

• Bamboocha

Någon som vet om flytningar är normalt vid gonal. Känner av det nu?

• Bamboocha

Spugnola: Grattis till dig! Man blir så glad att se att det funkar!!!
    Kan någon lägga in mig på listan
    sprutar nu med bloprov 18/11 VUL 19/11

Svar på tråden rmc linköping - ivf