rmc linköping - ivf
Hejsan!
Min läkare ska precis ha skickat remiss till RMC, nån som har koll på hur lång väntetiden är där nu? Jag vill som alla andra komma igång med IVF/ICSI så snart som möjligt... helst igår!! Måtte detta fungera nu bara.
Hejsan!
Min läkare ska precis ha skickat remiss till RMC, nån som har koll på hur lång väntetiden är där nu? Jag vill som alla andra komma igång med IVF/ICSI så snart som möjligt... helst igår!! Måtte detta fungera nu bara.
Hejsan,
Jag är inne här och läser ibland, även om jag inte skrivit så mycket än. Jag försöker ta en liten paus från det här med bebisverkstan och istället ladda för det som komma skall... IVF/ICSI i Linköping. Vår remiss är skickad, men har ännu inte fått någon tid för ett första möte. Jag vill få det inbokat i kalendern så snart som möjligt!!
Kul att vi är några stycken som troligen kommer köra igång någorlunda samtidigt :)
Vad är anledningen till att de väljer långa eller korta metoden?
Hoppas vi alla får en liten under nästa år :)
Grattis Bamboocha!!
Någon som vet när de öppnar på RMC igen? Vi väntar fortfarande på remiss och jag börjar bli så otålig att inte ens ha första mötet inbokat.
Tack för era svar angående tidena för julstängt!
G l i m r a: De har skickat remissen, de gjorde det för en sisådär månad sedan. Så vi väntar nu på att de ska höra av sig angående ett första möte. Då vi har en bit att åka så vill man ju gärna planera in det i tid så att det inte ska störa för mycket av annat man har inbokat. Såklart går detta före, men man måste ju få livet runtomkring fungera också på bästa sätt :)
vi plussade idag!
Är så fantastiskt glad ... Hoppas nu det håller hela vägen fram!
Himlan: Ett stort grattis till dig!
Till er övriga lycka till ....
Kramar