rmc linköping - ivf
FruLila2010 skrev 2010-12-14 09:08:37 följande:
Hur känner ni som börjat eller ska börja IVF nummer 2? Jag är nervös att det kommer gå som förra gången med dåliga ägg. Av 25 ägg fick vi ett toppägg och två så där och inget till frysen. Jag tänker att det kanske inte blir något toppägg alls denna gång. Undrar om det är mina ägg som har dålig kvalitet eller om det bara var behandlingen i sig som gjorde att det blev dåligt resultat den gången. Vid första försöket var jag så taggad och hoppades jätte mycket och nu känner jag inte samma hopp. Allt var så nytt förra gången och det känndes så hoppfullt att äntligen få hjälp. Jag trodde att det skulle vara vår hjälp till bebis och hoppas så.Hur känner ni andra? Hur kände ni vid start av behandling 2?
Kram och lycka till......... Hoppas ni inte tar illa upp för det jag skriver men hade inte jag fått veta genom fl att det kan vara bättre och gå på en privat klinik så hade våran son inte funnits idag
. 
. Känns som att mitt hopp är ute nu och jag är bara på RD 2.. Får väl försöka att hitta lite positivt igen.. Skönt att man får två gratisförsök iaf. Har ju två ägg till i frysen så någon gång borde jag väl kunna få bli mamma..
Skulle en kvinna i klimakteriet få ut så många?