• Jo1984

rmc linköping - ivf

Hej!

Har följt den här tråden ett tag, men inte tagit mig i kragen och blivit medlem i fl förrän nu=)
    Håller på med vårt första IVF försök på RMC och man har ju tusen frågor.... kanske ni kan hjälpa mig att svara på några utav dem, vore supertacksam!=)

Efter återinförandet av ägget, skulle man använda några vaggisar då? har inte fått något recept å dessa isf?
    Hur bär man sig åt för att få 2 ägg insatta, är lite sugen på det, men antar att de måste vara av dålig kvalitét då eller?

o ett supergrattis till alla er som plussat, hoppas man lyckas själv någon dag!!!

håller tummarna för oss andra!!!

kram på er!!

• Jo1984

tack för era svar tjejer!! håller på med puregon för tillfället...shit vilken press det är det här med ivf asså!! tur att man kunde hitta en sån här underbar tråd där man kan hitta massa bra info o stöttning!! ni är toppen!

Har sprutat i 8 dagar nu, hoppas det blir ÄP osv i nästa vecka.

Kul med alla som har plussat, då får man ju upp humöret lite!!!

förresten, vet ni hur länge man måste vänta för att påbörja försök nr 2 om det inte skulle funka nu på första?

Ha det bäst o ta hand om er!!!

kram

• Jo1984

Pållan: tack för ditt svar=) japp, håller tummarna för lycka på första försöket!!! Kul att det har gått så bra för dig!!

Tror inte att jag har tagit ngt TSH prov, borde man det?
    Hur länge håller man på med Puregon i snitt?

kram

• Jo1984

Hej tjejer!

Gjorde ÄP i onsdags, då hittade de vätska i livmodern som gjorde att de inte vågade göra någon återinföring idag=( de kunde dock frysa 2 av äggen och vill testa med ett av dem framöver. Jag känner mig lite snuvad på konfekten om jag inte får något färskförsök alls, har man rätt till det? någon som vet?

Detta är min första IVF

KRAM

• Jo1984

tack för ditt svar fru lila, lycka till på ÄP på måndag!!!!

Kram

Svar på tråden rmc linköping - ivf