• lindy01

rmc linköping - ivf

ååååh vad kul för er som har kommit så långt! jag väntar fortfarande på vår kallelse,men hon jag pratade med sa att den borde skickats idag,oh vad jag längtar på att åtminstone få komma på första mötet så man har ett datum att hålla fast vid.
    lycka till alla ni som plockas och ruvas och allt vad det nu är!

• lindy01

Nu har vi äntligen blivit kallade till första mötet den 4e mars!!! hurra! vi ska träffa elisabet.
    4e mars är dagen efter min mens borde starta, är det bra eller dåligt?

• lindy01

åh grattis till fina embryos, nu är det bara vila och mys som gäller,jag håller alla tummar.
    ja 4e mars är snart, det har gått fort för oss,det är skönt.
    tack för lyckönskningarna, samma önskar jag till alla här,nu är det vår tur!

• lindy01

ja lycka till nu erica B,oroa dig inte, det går säkert bra.!!!!, jag håller med dig fru lila, jag vill gärna veta vad andra tycker om RMC bara för att vara någolunda förberedd och veta något om stället, sedan är det upp till mig att bilda en egen uppfattning, det är ju mycket runt omkring som påverkar hur intrycket blir just den dagen,för både patient och läkare.
    oooh det är så spännande alltihop.
    kom på migsjälv med att ojja mig över att jag inte hade några kläder till bebisen, men sedan kom jag på att jag faktiskt inte ska få en bebis NU, bara planera för att göra en hahahahahaah!!! och detta INNAN jag börjat med hormoner, jösses,hur ska detta gå!?

• lindy01

jag har mitt första möte med rmc dagen efter jag väntar min mens. kan man börja spreja då om man har tur eller har man missat det med en dag?

• lindy01

googla på lyckliga slut trots blödning tex: www.alltforforaldrar.se/snack2/showthread.php
    tag det sedan lugnt (inte så lätt kanske) men det är alltid lugnande när man läser om andra som är i samma sits som det gått bra för (det är väl därför vi hänger här?)
    sedan får tiden visa vad det var. hoppas på nidis såklart!!!
    KRAM!!!!

• lindy01

bebisdrömmar: vi är kallade till vårt första möte på fredag, jag ringde linköping ungefär en vecka efter jag visste att remissen skickats iväg bara för att kolla läget, det är nog bra att man är lite "på" och inte behöver vänta på postgången för att få veta vad som händer.
    är det någon som har mailadress till RMC förresten? förra gången mailade jag fel.
    vad kul med plussiga test och gravidkänningar här nu....väldigt spännande!
    ska bli så skönt att till helgen ha en klar plan för behandling med datum osv, kommer kännas mer verkligt då!, jag håller tummarna för alla! kom igen nu!

• lindy01

imorgon ska vi på vårt första möte på rmc, det blir att lägga sig kl 21 ikväll eftersom tåget rullar vid 6...
    vad spännande, hoppas vi får komma igång snabbt. läkaren jag mailat med sa att antingen får vi starta med denna mens (som jag väntar den 6e) eller nästa...

• lindy01

Åh Erica, hurra!!!!!!!!!! GRATTIS!

Arona79: vi bor i stockholm, nu har vi segat upp oss ur sängen och jag är klar och redo såklart,men mannen är mer som en grottmänniska...
    nu kör vi!

Svar på tråden rmc linköping - ivf