• FRU  LILA

rmc linköping - ivf

Hej nya och gamla trådare. Ja nu börjar det närma sig för start av vårt andra IVF-försök. Nära och nära men jag ska ringa kliniken efter min mens i slutet av februari. En månads väntan är inget mot dessa 4 årTungan ute

Erica b: Jag fick tyvärr min blödning på spraydag 16 vid vårt första försök och fick boka om tiden till en vecka efter. jag han få mensen och den han sluta också tills den nya tiden. Hoppas du får din blödning innan onsdag.

• FRU  LILA

Får fråga hur mycket du vill. Jag förstår dig absolut. Det är så mycket tankar, funderingar och oro över allt. Det är ju en stor sak detta med IVF och man vill ju bara att allt ska vara normalt. Svårt också om man inte gjort det tidigare och man inte har något referera till.

• FRU  LILA

Start för IVF2 med spraystart 17/2. Känns skönt att nu komma igång igen. Smält förra behandlingen och känner mig mogen för en ny chans. Hoppas på denna gångDrömmer

• FRU  LILA
    mg79 skrev 2011-01-31 20:20:07 följande:
    Håller tummar och tår för er denna gången!! 

Tack snälla du! Ja jag hoppas verkligen på detta sista/andra försök.
  • FRU  LILA

Lycka till med nästa steg i behandlingen.

• FRU  LILA

Emsm: Lycka till med ruvartiden. Är det ert första försök?

• FRU  LILA

Efter en veckas sprutande fick jag tid för äggplock. Det gick fort för mig och äggblåsorna växte snabbare än väntat och jag blev överstimulerad. Men du kanske får äggplockstid snart då Erica b.

• FRU  LILA

jag tog nog sprutor 9-10 dagar, tror jag.

• FRU  LILA

Får fråga hur mycket du vill. Sen är vi alla olika och svarar olika på medicinerna. Bara att fråga på.

Svar på tråden rmc linköping - ivf