pållan skrev 2011-03-02 08:30:25 följande:
bebisdrömmar: tack! Beklagar ditt missfall, det måste vara väldigt kämpigt. Hoppas att du snart är gravid igen och att det går bra hela vägen nästa gång! Om du tar levaxin och har rätt TSH-värden ska det inte påverka fertiliteten. Du vet säkert redan att det är jättetviktigt att ta nya prover så fort man är gravid och följa TSH-värdet var 4:e vecka under graviditeten, eftersom hormonpåslaget kan får TSH:t att öka. Om man gör upprepade hormonbehandlingar bör man också ta nya blodprover. Lycka till, hoppas att ni snart får komma igång med ivf!
Jag testade med det digitala testet idag på min officiella testdag. Gravid 2-3 veckor, stod det! Dags att våga tro att jag verkligen är gravid, kanske

. Lika bra att glädjas, jag kommer ju inte bli mindre ledsen om jag får missfall och inte vågat vara glad. Vi åker på semester den 12:e och är borta i två veckor, så tyvärr får jag inte göra mitt första ultraljud förrän den 28:e mars eller senare. Ska själv ringa och beställa tid. Å vad jag längtar!
Nu håller jag tummarna för många fina, starka plus här i tråden! Kram på er, alla!
Ett stort grattis :) Njut nu :)
Själv så skickade jag iväg ett mail igår till Linköping om dem hade mottagit remissen. Fick svar nu på morgonen att dem inte hade fått någon remiss än. Men att hon kunde lugna oss med att dem inte har några långa väntetider :)
Men vart är remissen då? Jag var ju hos läkaren den 14/2.. Tar det så lång tid att skicka?