rmc linköping - ivf
Jag har också uppfattat det som att tlefonkön kan öppnas flera gånger om dagen. Det berodde på hur snabba samtalen var, ju kortare samtalen är, desto fler hinner dom beta av och nya kan ringa in. Så tjejer, fatta er kort
Jag har också uppfattat det som att tlefonkön kan öppnas flera gånger om dagen. Det berodde på hur snabba samtalen var, ju kortare samtalen är, desto fler hinner dom beta av och nya kan ringa in. Så tjejer, fatta er kort
Men hallå... klart att det inte beror på vilken läkare man har. Det beror på vilka förutsättningar man har, vad som är bäst för just er. Det är inte tärningskastning om vilken behandling man får. Jag hoppas ni skämtar
Var och en borde inse att det inte finns en metod som passar alla. Det säger sig självt.
Vissa kanske båda metoderna passar lika bra medan andra kanske får bättre resultat med en av metoderna.
Lyssna in vad experterna (då menar jag dom som verkligen jobbar med ämnet) säger....Fattar inte varför man litar mer på vad okänt folk säger och rekommenderar på nätet...
Inget progesteron, det är ju naturlig cykel... dvs man gör det i kroppens naturliga hormonspel.
Jess det har jag.
Cathy: Jasså, jag har sett studier som pekar på att det kan vara till nackdel att tillföra progesteron. Så vem vet?
Tyvärr inte
Jag är 100 på att det görs ET och FET på lördagar.
. Jag fick prova menopur den här gången. Vill hellre ha färre blåsor men bättre kvalité..Har hört här på FL att vissa kliniker t o m talar om hur många ägg som var mogna/omogna, den informationen fick inte vi på RMC..Eller om skalen är tjocka eller vad det nu kan vara som är fel..Jag vill gärna veta även om jag inte direkt kan göra ngt men jag vill gärna veta vad som är fel..
Sprayen håller tillbaks blåsorna. Lika stora måste dom väl inte vara, bara ha en viss storlek för att vara mogna. Så har jag fattat det iaf.
Fundera inte så mycket, man måste inte förstå allt.
LYCKA TILL!
Tydligen olika åsikt från klinik till klinik på den punkten också
Så här står det i många informationer inför operationer. ÄP är ju ingen operation, men man ska likväl fasta....
"Vatten, kaffe/te utan mjölk, klar saft/juice utan fruktkött, andra klara drycker men inte mjölk och mjölkprodukter
Använd gärna sockerhaltiga drycker som minskar de obehag som kan förekomma vid fasta."
RMC Linköping är bra, alla är bra där. Så känner både jag och min man (och flera till jag känner)
Jag tror att man har sin alldeles egna uppfattning mycket utifrån resultatet som blev av behandlingen...
Man har många känslor i svallning under den här tiden och kanske själv inte heller är så balanserad i sin kontakt med kliniken... Även om dom ska vara proffsiga i sitt bemötande av oss, (jag kan erkänna att jag inte alltid var super trevlig själv) så måste det väl finnas gränser för vad dom kan ta emot också... dom gör nog så gott dom kan i landstingsvärlden... Man blir ibland bemött som man förtjänar.
Jag gillar inte att man diskuterar och namnger personer. Vi passar olika bra ihop så är det bara. Proffsiga på hantverket det är dom alla.