• Aapple

rmc linköping - ivf

Hejsan!

För ca 2 år sedan var jag i samma sits som er, nu har jag ett fantatiskt barn på 1 år så ge inte upp!
    Jag önskar er all lycka till!! 

• Aapple

Hejsan alla!
    Var i eran situation för 2 år sedan, läkaren hade sagt att vi aldrig kommer kunna få barn naturligt.
    Nu har mirakel nr 3 hänt jag är spontantgravid för 2:a gången 1,a blev ju till på RMC, blev spontantgravid efter ca 9 mån och nu igen! Jag vill bara säga inget är omöjlig och lycka till för er alla!!

• Aapple
    FineS skrev 2012-11-23 13:20:08 följande:
    Tack Aapple!

4:e IVF bekräftat misslyckad idag, kör ny rond till våren. Hoppas på mirakel här hemma också! 
    Ge inte upp, jag tycker det är väldigt märkligt att en Överläkare kan säga något sådant och sen lyckas vi med IVF ( Icsi) och sen blivit spontant gravid 2 gånger!  Jag har inga ord! 
  • Aapple

Mannes spermier för dåliga att vi inte kunde få barn, vi hade kört utan skydd i 4 år och inget hänt. 
    Inför IVF så funkade inte vanlig IVF utan det fick bli ISCI pga spermierna. Vad har ni fått av läkaren för besked? 

• Aapple

Ja det hade dem verkligen!
    Nej det är ju klart det blir svårare för er om skalen är hårda.
    Mitt tips är efter insättning inte göra något. jag vilade i 1 vecka, inga ansträningar eller något tog bara hand om mig själv, sjukskrev mig för detta ivf och efter insättning.

• Aapple

Ja fick det tipset av rmc. Sen sa jag inte till jobbet varför jag var borta sjukskrev mig en vecka behövde jag mera hade jag fixat det! Och ta det lugnt! Sov bra ät bra!!

Svar på tråden rmc linköping - ivf