rmc linköping - ivf
Dom har julstängt och öppnar igen 7/1. Var där och gjorde fet idag o fick den informationen då min testdag blir 26/12.
Dom har julstängt och öppnar igen 7/1. Var där och gjorde fet idag o fick den informationen då min testdag blir 26/12.
Grattis!!
Hej FineS.
Jag fick oxå korta metoden den här gången, som oxå är vårt sista gratis försök.
Menopur sprutor fick jag, vilket jag tidigare aldrig haft.
Hoppas verkligen att det går bra den här gången!
FineS - tog precis spruta nummer 2. Gillar inte dom här sprutorna lika mycket, men men.
Första omgången blev det 21 ägg, inget befruktat.
Andra omgången fick vi 7 ägg, alla frystes ner obefruktade och tinades upp 2månader senare. 3 klarade upptiningen och ett av dem fortsatte dela sig efter befruktning.
Första gången hade jag rätt ont i huvudet och kände mig uppsvullen. Andra omgången kände jag absolut ingenting.
Skönt att slippa nässprayen nu iaf, tycker jag!
Hur har det gått för dig tidigare?
Fru Lila - Då håller vi tummarna för att den överlever och att allt går vägen!
FineS - jag vet inte mitt amh. Tror aldrig dom sagt någon siffra till mig, de har bara sagt att allt ser bra ut :S
Ska fråga nästa gång jag är där.. Vilket är om några dagar!
Det finger iaf mycket bättre med menopuren nu.. Har väl vant mig lite. Började även med orgalutran idag. Så nu blir det två stick varje kväll.
Fungerar ska det stå, inte finger. Dumma telefonð???
FineS - allt såg bra ut för mig idag. Hade 14 blåsor, 7 på vardera sida. Ska tillbaka på vul på onsdag och förmodat äp blir på fredag!
När var det ni skulle sätta igång?
Vi är inte från Linköping men bor bara en halvtimma bort (norrköpings kommun) så det är smidigt!
Vart kommer ni ifrån?
Lycka till imorn Fru Lila!
Hoppas allt går bra för dig Mysan83! Är det ditt 1:a försök?

Ett försök
Ett försök är efter et lr fet skulle det stå
Nu är jag ruvare! Fick tillbaka ett fint litet embryo idag :)

För oss blev det negativt så nu drar vi vidare till Carl von Linné.
Vid vårt första försök på rmc blev inte heller något befruktat, av 21 ägg.
Konstigt att det händer så många..
Hoppas det går bra för er alla!