• Nedrud

rmc linköping - ivf

Hej alla.. Fick veta förra veckan att vi skulle få en remis till Linköping för ivf. Vi har försökt i Två år nu och Inget har hänt så i dec 2012 sökte vi hjälp, allt såg bra ut tills jag gjorde en kontrast röntgen av ägg ledaren ( har bara en kvar på grund av ett X så dom fick op den ena ) och nu visade de sig att den andra ledaren är igenväx. Har tusen frågor den första är hur lång är väntetiden??? Kan någon som vet svara på de snälla..

• Nedrud

Någon infektion eller liknande :( Skönt att veta att man inte behöver vänta i en evighet innan man får tid. Hur gick de för dig i torsdag? Jag är så nervös just nu, är liv rädd att de inte kommer funka. Har läst en massor på nätet, men de hjälper ju inte så mycket..

• Nedrud

Lillflickan: jag har redan två barn sen tidigare förhållande, sen fick jag mitt X som gjorde att nu inte kan bli gravid på vanligt sätt, min sambo har inga barn så de är jobbigt att mitt gamla liv förhindrar oss att bli gravida på vanligt sätt. Så jag hoppas att du har rätt :)

• Nedrud

Jag tycket de är skit jobbigt just nu.. Mår dåligt av att inte veta..

• Nedrud

Typ allt, gör de ont, hur länge får vi vänta innan vi får tid, får man sätta in mer än ett ägg, mm... Kommer grubbla ihjäl mig tror jag ..

• Nedrud

Jag vill sätta igång nu, har väntat i två år. Vet att två år inte är mycket, och att jag kanske är lite ego men jag vill va gravid NU...

Svar på tråden rmc linköping - ivf