• Limalie

rmc linköping - ivf

Hoppar in här med några frågor. Ska börja med puregon när jag får mens om drygt 2 veckor, ska köra korta protokollet.
    Har fått recept och har beställt på apoteket , de hade inte dessa hemma.

Dock står det inte hur mycket jag ska börja spruta med? Hon nämnde 100 iu något TROR jag men är osäker.
    Ska ju ringa dom första mensdagen, får jag då lite mer info om allt? Hur mycket jag ska börja ta? När första vulet blir? I dagsläget vet jag ju ingenting mer än när jag ska börja, på dag 3, vilka sprutor och hur man tar dom osv.
    Fick en hel bunt med infopapper men det var allt.

Dock väldigt nöjd med dom efter första besöket igår på RMC supertrevliga!

• Limalie
    semlorna skrev 2013-10-16 14:43:31 följande:

Nu körde vi långa men jag fick all info jag behövde när jag ringde vid mensen. VUL och sånt bokas in eftersom.
    Tack snälla för svar då känner jag mig lugnare. Så mycket info att ta in, men det löser sig.
  • Limalie
    intetnyttpåplusfronten skrev 2013-10-16 15:01:10 följande:
    Ja man får all info när man ringer när man fått mens, se till att ha papper och penna :)

I´ll
  • Limalie
    semlorna skrev 2013-10-16 15:12:31 följande:

Ja det är det. Se till att skriva ner allt och oroa dig inte, de är VÄLDIGT tydliga med allt och ber dig upprepa så allt stämmer :)
    Låter bra!
  • Limalie

Men om man får mens på kvällen , ringer man nästa dag då? Alltså dag 2? Förlåt om jag har dumma frågor

• Limalie
    intetnyttpåplusfronten skrev 2013-10-16 17:03:57 följande:
    Ja då ringer man nästa dag :p
Svar på tråden rmc linköping - ivf