• Erica b

rmc linköping - ivf

tack tack nu är det verkligen nära, känns som igår ja började spraya!!
    Blir lite avis på er att ni kan fantisera om barnvagnar o bebiskläder...ja har blivit så svart o bitter under åren som gått så min hjärna har ställt in sej på att "du får ingen bäbis icka" varav min hjärna inte kan fantisera om barnvagnar kläder eller hur det skulle få vara att berätta för mamma längre......skitledsant äre o skrämmande. Njut av era drömmar Hjärta

• Erica b

ÄP idag 12 ägg fick de ut, sköterskan Carola är en ängel! Barbara råkade sticka sönder ett blodkärl så ja blödde som fasen. ET måndag.
    smörgåstårta o soffa nu
    kram

• Erica b
    emsm skrev 2011-02-18 12:13:49 följande:
    Va härligt! Ja visst är Carola toppen!!!

Ha nu en lugn helg! Jag var tvungen att jobba mellan mina besök, inge kul alls :(

Lycka till =)
    FRU LILA skrev 2011-02-18 13:08:29 följande:
    Erica b: Skönt det gick bra med äggplock och vilken tur att det gick bra trots missöde. Ja ha en skön helg och bli ruvare på måndag!
    tack tjejor =) en lugn skön helg skarebli!
    Kram
  • Erica b
    Cathy skrev 2011-02-18 16:55:16 följande:
    Erica b; toppen att det gick bra på ÄP, trots missöde. Lycka till med ET på måndag!

Kram till er alla
    pållan skrev 2011-02-18 17:46:15 följande:
    Erica b: grattis till ÄP och vad roligt att det blev så många ägg! Skönt att det gick bra trots misstaget. Ha en riktigt skön helg nu och lycka till på måndag! 
    ja nu äre gjort, bara att vänta tills måndag, känns helt fantastiskt att kommit hit, hoppas inte på ngt telesamtal i helgen för då är det inga befruktade...
  • Erica b
    Arona79 skrev 2011-02-18 22:02:25 följande:
    Erica b
    GRATTIS!! och lycka till på måndag...härligt =)

Ha en underbar helg.

Kram
    tack =) ja det känns underbart, nu ska telen va tyst bara!
  • Erica b
    Himlan77 skrev 2011-02-20 22:01:11 följande:
    Hej allihop! Jag har inte skrivit något i tråden på jättelänge, men varit in lite då och då och kikat efter hur det går för er. Själv är jag nu i v 14, och långsamt börjar jag landa i att vi faktiskt ska få en bebis... Det känns fortfarande helt knasigt... Jag läste här ovanför det du skrev, erica b, och jag förstår dig... Fast vi har kommit så långt som vi gjort, så har jag fortfarande svårt att förstå att jag faktiskt fullt legalt får titta på bebiskläder och vagn... Det tar ett tag för tankarna att komma ifatt när man väntat och längtat så länge...

Nu håller jag alla tummar och tår för att det ska bli många plus och bebisar här inom en snar framtid. Kämpa på, alla goa och duktiga tjejer!  Kram Hjärta
    visst äre så o ja kan tänka mej att det är som du säger att du är i v 14 o knappt fattar än...så kanske det kommer vara tills knytt ligger på magen, lycka till med allt! =)
    Kram
  • Erica b

Tjip allesammans!
    ET för mej idag så nu har ja som Dr Barbara sa ett "jätte jätte jätte-fint embryo" i min livmoder.
    3 till frysen, kunde inte bli bättre, högt över vår förväntan!
    Kram på alla kämpare!Hjärta

• Erica b
    FRU LILA skrev 2011-02-21 19:03:12 följande:
    Grattis till toppägget, ruvare där!!!
    hahaha =)
  • Erica b
    lindy01 skrev 2011-02-21 19:24:20 följande:
    åh vad härligt! grattis!!!
    tack!!!!ja underbartHjärta
  • Erica b
    pållan skrev 2011-02-21 19:32:37 följande:
    Erica b: grattis! suveränt bra resultat! ruva lugnt