• lindy01

hjärtans fröjd- du är ju nästan bara halvvägs med ditt ruvande, bara för att vissa plussar runt dag 8 betyder inte att du måste göra det. för mig gick det från inget streck till streck över natten. ge inte upp, fortsätt peppa ditt lilla ägg!

• lindy01

honken, håller tummarna!!!!!

hjärtans fröjd- vila ut ordentligt,skönt att ni är på semester och passa på att skåla i vin nu,medans du kan,nu håller vi alla tummar för FET.

själv har jag haft några hårda stressiga jobbveckor,men har såklart försökt göra minimalt ändå,lättare sagt än gjort...
    imorgon ska jag till yasuragi och unna mig lite avslappning inför nästa hårda vecka.
    på torsdag har vi vårt första UL och jag längtar enormt mycket!!! tror jag går in i v8 då...

lycka till alla här inne, ni är riktiga kämpar och det kommer att gå för alla av oss. jag hejjar på er även om jag inte är inne så mycket här längre.
    HEJJA!!!!

• lindy01

Grattis honken till plusset!!!! ja istället för att säga att man blev "knocked up" borde man kanske säga "punched out!" jag är också otroligt trött och en riktigt tråkmåns att vara med. de få timmarna jag är vaken är jag tjurig fast jag borde vara gladast i världen. men det släpper nog snart, åh vad fantastiskt kul med ditt pluss, tag hand om dig och vila så mycket du kan.
    kram!

• lindy01

Grattis bebisdrömmar!!!!! vad roligt och jag förstår att du är orolig,men försök att glädjas,oro är inte bra för någon.
    (ska jag säga,oroar mig för mycket i livet just nu och går in i v.11 idag)

håller tummarna för dig arona 79. kom igen nu plusset!

glad midsommar alla, lite sent

• lindy01

vad roligt himlan 77!!! vad skönt att ha kommit så långt!
    Jag är i v 13 nu och var på inskrivning först igår. idag kom min chef från london och jag berättade för henne, hade förväntat mig sura miner då jag just blivit befordrad. men hon blev jätte jätte glad! (och lite avundsjuk) hehe.
    såååååå skönt att inte behöva smyga och oroa sig för lilla kulan och om vad man ska ha på sig.
    på måndag berättar jag för resten av kollegorna.
    äntligen!

Bebisdrömmar- blödning behöver inte alls betyda missfall, det är jättevanligt med blödningar i början. hade du ont också? blödde det mycket?
    det behöver inte vara farligt. just i v 5 kan det ju också vara svårt att se bebisen på vul,men ta ett test om några dagar och se om det är lika starkt. och prata med en läkare eller barnmorska för att få hjälp.
    håller alla tummar för dig, och för alla andra här inne.
    det blir er tur snart,för vissa väljer bebisen att dröja lite.tyvärr är det ju inte en själv som bestämmer (då skulle jag vara 3barns mor vid det här laget)
    stooor kram till er alla!

• lindy01

anlijoos-vad skönt att det gick bra!,blev det en eller 2 som stannade?

Hoppas 2010-jag har också bara gott att säga om RMC,jag hade elisabet.
    dom var väldigt omtänksamma och peppande, fick det att kännas som inte en så jättestor grej och dom har varit bra på att svara på frågor och mail.
    vårt problem var också mannens simmare och det gick för oss också på första försöket,är i v14 nu
    Lycka till! snart är det er tur!.

• lindy01

Anlijoos-det går bra,är i v14 nu, magen växer och nu ser jag inte bara fet ut längre;) jag berättar för fler och fler på jobbet varje dag och alla blir jättesnopna! va? jag som tyckt dom stirrat på min mage sedan jag gifte mig för ett år sedan!!! haha

• lindy01

Grattis Himlan,vad roligt!!! Nora är ett fint namn, det hade jag också i åtanke, men nu har vi valt ett annat.vi kommer också få en liten tjej Hjärta

hjärtans fröjd, hur känner du dig?,när är TD?

• lindy01

åh hjärtans fröjd,jag förstår att du är ledsen, HjärtaHjärtaHjärta styrkekramar från mig med!

• lindy01

melb, jag körde 112,5 men de sista dagarna fick jag ta 75, tror att blåsorna blir få men möjligtvis bättre kvalitet då , jag hade också 6 blåsor tror jag och det blev 3 till frysen och ett till mig (som nu är ett foster i v21 ;) , jag var också jätteorolig och det är lätt för mig att säga att man inte ska oroa sig,men det är vad det är, du har gjort vad du kan, nu är det upp till äggen...lycka till, jag håller tummarna !!!

• lindy01

jag har för mig att om man är vidareskickade till linköping pga vårdgarantin från tex stockholm (som vi var) eller något annat ställe där man får 3 försök så får man även 3 försök i linköping.

Svar på tråden rmc linköping - ivf