rmc linköping - ivf
Illamåendet kom direkt tyvärr :( Idag har jag en skitdag, allt känns värdelöst.. F*ck att behöva gå igenom det här!!!
Fine S - Hoppas ni får tillbaka en riktig guldklimp imorgon! :)
Hur går det för er tjejer? Själv är jag på RD 8 och mår ganska bra. Illamåendet från vaggisarna finns dock ständigt närvarande och över natten har jag dessutom fått ont i brösten. Ska tjuvtesta på söndag (RD 10), är det för tidigt eller kan det visa en ev. graviditet på ett 2-dagars odlat embryo?
Hoppas ni mår bra och har en skön fredag!
Fine S - Tack! :) Jag är väldigt nyfiken, känner en del i tjejmagen nu. :) Härligt att du fick ett så fint embryo och även två till frysen, det är ju jättebra! ;)
Tjuvtestade imorse (rd 10).. Fick plus.. Känns overkligt! Nu va plusset iofs ganska svagt, men ska testa imorgon igen och om det är starkare så vågar jag tro på det! :D LYCKLIG TJEJ!
Ja då, testet imorse var liite starkare än det igår så just nu kan jag säga att jag är gravid! :D Kan fortfarande inte förstå att det här händer oss!
Fine S - eller så beror det på att du har ett litet pyre som växer och frodas! ;) Det håller jag tummarna för! :)
Fine S - Hur går det för dig? Är så nyfiken! ;) Blir det att tjuvtesta i helgen? Tog ett till test imorse, kunde inte låta bli, och teststrecket har blivit riktigt starkt och fint! Underbart! Är på rd 15 idag..
Är ju på rd 14 idag och inget annat.. Så virrig man kan va ;)
FineS - Du kommer behöva vänta till efter semestern om inte detta försök fungerar :( Det sa de iaf till mig.. Men jag håller självklart mina tummar att du slipper tänka på FET! ;)
Hoppas hoppas!
Jag slutade med vaggisarna på TD. Var väldigt orolig att något skulle gå fel men idag är jag i vecka 8+2 och allt ser jättebra ut! :) Lycka till!
Kaylee - det beror på hur mkt kö det är och vart i cykeln man är. Jag fick börja spraya ca 3 v efter mötet, detta var i mars. Lycka till!
Vi bor i Östergötlands landsting. Vi har 3 embryon i frysen och när vi vill göra syskonförsök så kostar det 8000kr har jag för mig!?