• Hjärtefröjd

rmc linköping - ivf

Cathy skrev 2011-05-16 15:03:41 följande:
    anlijoos; hoppas du mår bättre! Håller tummarna för att hcg stiger! Stor kram

Hjärtans fröjd; kan inte förstå varför de är så emot lokalbedövning på RMC? Kan bedövningssprutorna verkligen göra så ont undrar man ju..?? Jag vet att det finns dom här på FL som fått bedövning ( tex de som gått i Örebro)så om du startar en ny tråd får du säkert svar på din fråga!! Lycka till imorgon! Stor kram
    Tack, lite lycka till kan nog behövas.

Jag har startat en tråd bara om detta och fårr många bra svar.
  • Hjärtefröjd
    Cathy skrev 2011-05-16 16:26:29 följande:
    Hjärtans fröjd; toppen att du får in svar!
    Hoppas vi får höra sen hur det gick. Lycka till!
    Klart ni får!
  • Hjärtefröjd
    Honken skrev 2011-05-16 21:06:12 följande:
    anlijoos: Håller alla tummar och tår för dig! Dubbelt upp! Fick du två ägg insatta?

Hjärtans Fröjd: Det kommer gå bra imorgon! Hoppas att de hittar många ägg i dina ägglådor!Flört

Själv tog jag första Orgalutranen igår. Gick bara bra. Va lite orolig att den skulle göra superont men icke.
    Ska på mitt 2:a vul imorogn!
    Tack, känner mig lite orolig... fast ändå helt okej.

Själv tyckte jag att Orgalutranen gjorde riktigt ont, men inte värre än att man fixar det såklart.

Lycka till på VUL:et i morgon!
  • Hjärtefröjd

Nu har jag plockat ägg med lokalbedövning och det kändes nästan inte alls.

Resultatet blev lite mer än ett tjog, nämligen sexton ägg.

• Hjärtefröjd

Honken: Vi åkte ner i morse, tidigt tidigt, typ halv fem.

Lapparna om sjukersättning skickar du till: Färdtjänsten
    Box 30103
    104 25 Stockholm

Ni får 17 kr/mil. Sen drar de av 50 kronor i egenavgifter för varje enkelresa.

Lycka till på Oxbackskliniken i morgon!

• Hjärtefröjd
    lindy01 skrev 2011-05-17 21:27:26 följande:
    hjärtans fröjd- gäller samma adress om man har åkt med tåg?
    Japp, fast egenavgiften för tåg är 140 kronor per person och enkel resa.
  • Hjärtefröjd

Nu har jag pratat med RMC och av 16 ägg hade 11 blivit befruktade.

Så nu gäller det att hålla tummarna för att åtminstonne ett är av finfin kvalitet vid ET i morgon.

• Hjärtefröjd
    TB1 skrev 2011-05-18 14:49:18 följande:
    Ok. Kan man maila dem och be de skicka hem en tro?
    Det tror jag nog, vad konstigt att ni inte fick de automatiskt när ni skrev in er.
  • Hjärtefröjd
    Honken skrev 2011-05-18 20:08:30 följande:
    TB1: Vi har oxå fått lapparna i efterhand. Testa och maila!

Hjärtans fröjd: Gick ET:t bra idag?

Idag åkte jag ner till Södertälje för vul, sen till Huddinge sjh för att blodprov. Kändes som man åkte runt halva Stockholm..
    ÄP på måndag! Skönt!!!

Tjejer, hur gör ni med träningen under sprutperioden? Kom just hem efter en springrunda, vet inte om jag är öm i äggstockarna eller om jag bara inbillar mig..
    Vi har ET i morgon!  Så nu håller vi tummarna för att åtminstone ett av 11 befrukade ägg är av finfin kvalitet vid återförandet.

Eftersom jag inte känt av något i äggstockarna har tränat precis som vanligt under sprutperioden, vilket innebär långa promenader, styrketräning och spinning.
Svar på tråden rmc linköping - ivf